Iemand anders vanavond ook gevlogen? :P

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Hionimi, 28 apr 2012.

  1. Hionimi

    Hionimi

    Lid geworden:
    25 feb 2011
    Berichten:
    283
    Locatie:
    Dinxperlo, Gelderland
    Ik ben zelf best wel een nachtuil in het weekend, en met het slechte weer dat we al een lange poos hebben was buiten vliegen zo goed als niet mogelijk. Echter zag ik aan het einde van de middag een lucht ballon vliegen, wat volgens mij een goed teken is. En ja hoor, toen ik eenmaal half tien tuis kwam was er geen zuchtje wind meer.

    Toevallig waren van alle drie mijn heli's de accu's vol, dus ik besloot buiten in het donker te gaan vliegen. Was goed te doen, er is veel straat verlichting hier en vooral mijn mSR heeft een zeer felle blauwe LED erin zitten. Heb dus heerlijk gevlogen op het grote grasveld voor mijn flat. Wel was door een stuurfout mijn mSR op het asfalt gekletterd, maar wonder boven wonder helemaal géén schade. Ze liegen niet als ze zeggen dat hij vrijwel onverwoestbaar is. :D

    De mCP X heb ik echter nog even niet gevlogen, hij is nog vrij nieuw en erg vlot, die vlieg ik liever in het park overdag waar geen auto weggetje ook is.

    Heeft iemand anders ook vanavond gevlogen? Ben wel benieuwd of iemand anders hetzelfde dacht. :)
     
  2. Re entry from the 80`s

    Re entry from the 80`s

    Lid geworden:
    12 mei 2011
    Berichten:
    488
    Locatie:
    Doetinchem
    Hier vloog om 21:00 uur nog een hangglider 1:1

    Ik weet niet of dat ook vliegen is. Over nachtbrakers gesproken:cool:
     
  3. pach1977

    pach1977

    Lid geworden:
    11 mrt 2010
    Berichten:
    655
    Locatie:
    breda
    Om 20.30 even met trex 500 fbl met zyx controller twee accu's gehooverd met de instelling van iemand anders (chopstick), om te proberen, vliegt al wat rustiger. Moet nog wat tweaken maar gaat goed komen.
     
  4. Jens.

    Jens.

    Lid geworden:
    24 jul 2009
    Berichten:
    407
    Locatie:
    Oudemirdum, Friesland
    Ik heb gister avond ook gevlogen met mijn Multiplex Parkmaster, zonder succes.
    Motor ligt nog steeds ergens in het veld, ga zo weer verder zoeken...
     
  5. Hionimi

    Hionimi

    Lid geworden:
    25 feb 2011
    Berichten:
    283
    Locatie:
    Dinxperlo, Gelderland
    Oh, deze was zeker los gekomen, als ik het goed begrijp? :shock:
     
  6. hoogvlieger

    hoogvlieger Guest

    ai, en is het toestel zonder motor geland, of was het een snoekduik richting aarde?

    voor dit topic: heb vanavond nog gevlogen tussen twee buitjes door.
    enkel testen, om te zien hoe de staart zich houd zonder steunen, en of m'n soldeer kunsten voldoende zijn geweest bij de motor :D

    groet,
    Hoogvlieger
     

Deel Deze Pagina