Ik ben zelf best wel een nachtuil in het weekend, en met het slechte weer dat we al een lange poos hebben was buiten vliegen zo goed als niet mogelijk. Echter zag ik aan het einde van de middag een lucht ballon vliegen, wat volgens mij een goed teken is. En ja hoor, toen ik eenmaal half tien tuis kwam was er geen zuchtje wind meer. Toevallig waren van alle drie mijn heli's de accu's vol, dus ik besloot buiten in het donker te gaan vliegen. Was goed te doen, er is veel straat verlichting hier en vooral mijn mSR heeft een zeer felle blauwe LED erin zitten. Heb dus heerlijk gevlogen op het grote grasveld voor mijn flat. Wel was door een stuurfout mijn mSR op het asfalt gekletterd, maar wonder boven wonder helemaal géén schade. Ze liegen niet als ze zeggen dat hij vrijwel onverwoestbaar is. De mCP X heb ik echter nog even niet gevlogen, hij is nog vrij nieuw en erg vlot, die vlieg ik liever in het park overdag waar geen auto weggetje ook is. Heeft iemand anders ook vanavond gevlogen? Ben wel benieuwd of iemand anders hetzelfde dacht.
Hier vloog om 21:00 uur nog een hangglider 1:1 Ik weet niet of dat ook vliegen is. Over nachtbrakers gesproken
Om 20.30 even met trex 500 fbl met zyx controller twee accu's gehooverd met de instelling van iemand anders (chopstick), om te proberen, vliegt al wat rustiger. Moet nog wat tweaken maar gaat goed komen.
Ik heb gister avond ook gevlogen met mijn Multiplex Parkmaster, zonder succes. Motor ligt nog steeds ergens in het veld, ga zo weer verder zoeken...
ai, en is het toestel zonder motor geland, of was het een snoekduik richting aarde? voor dit topic: heb vanavond nog gevlogen tussen twee buitjes door. enkel testen, om te zien hoe de staart zich houd zonder steunen, en of m'n soldeer kunsten voldoende zijn geweest bij de motor groet, Hoogvlieger