Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De oude Emax ESC waren volgens mij met Silab processors. Aangezien ze er nu een kaartje aan hebben gehangen met 'support SimonK' lijkt het erop dat ze een ander bordje in gebruik hebben genomen.
De website is ronduit vaag te noemen. Ze hebben het over een programmeerkaart en hoe je alle opties in kunt stellen die je met SimonK helemaal niet hoort te hebben. Het betere knip en plak werk dus.
Je kan een email sturen met de vraag of het allemaal N-channel FET's zijn en of er gebruik word gemaakt van een externe oscilator. Daarnaast is de tekst 'support Simonk' ook niet echt concreet. Staat het er al op of kun je het erop zetten. Misschien is het wel een oproep om geld te geven aan Simon .
Je hebt toch al die 6A Blueseries? Vraag me af of die niet goed genoeg zijn. Tenzij je vertical dragraces gaat houden.
Als je nog fijne regelaars zoekt, ik heb deze ook en gefashed met BLheli firmware. (3 draadjes solderen) Werken superfijn en heeeel goedkoop alternatief. Heb het gevoel dat deze beter lees sneller op het gas reageren dan de RCX 10A met SimonK.