Psygho (Emil)
Forum veteraan
Een mooie winderige dag.....
"Nee! er word niet gevlogen, of gereden.
nweer: De vlieger wil ik uitproberen...."
Ach dat scheelt , ik heb al wat vliger ervaring, was een van de grote hobbys toen ik een jaar of 10 jonger was.... Ik heel netjes nog zeggen, dat je er best wel moe van kan worden.... Maar dat advies, werd de wind in geslagen
Enfin... Wij evne vliegen, ik had nog mijn trickspeed, welke gemaakt moest worden, had destijds al een nieuwe stok en clipjes opgehaald, en toen ik eenmaal herinnerde waar het lag, lag het er na 5 jaar nog steeds!
(handig niet opruimen en schoonmaken, dan verplaats het nooit, en niemand kijkt boven op zolder op de rommelkast, toch ???)
Na 5 jaar gewacht te hebben was de trickspeed in 10 minuten gerepareerd!
Als een gek naar de plek gestormd, en daar de lijnen uitgelegd....
Hier wat filmpjes van vanmiddag....
Wiebe met zijn matras:
Wiebe met een deltavlieger:
Wiebe in zijn element, hij reperaart eens weer iets kapot.
Bedankt voor het lezen,
Gegroet mede forummers!
"Nee! er word niet gevlogen, of gereden.

Ach dat scheelt , ik heb al wat vliger ervaring, was een van de grote hobbys toen ik een jaar of 10 jonger was.... Ik heel netjes nog zeggen, dat je er best wel moe van kan worden.... Maar dat advies, werd de wind in geslagen

Enfin... Wij evne vliegen, ik had nog mijn trickspeed, welke gemaakt moest worden, had destijds al een nieuwe stok en clipjes opgehaald, en toen ik eenmaal herinnerde waar het lag, lag het er na 5 jaar nog steeds!
(handig niet opruimen en schoonmaken, dan verplaats het nooit, en niemand kijkt boven op zolder op de rommelkast, toch ???)
Na 5 jaar gewacht te hebben was de trickspeed in 10 minuten gerepareerd!
Als een gek naar de plek gestormd, en daar de lijnen uitgelegd....
Hier wat filmpjes van vanmiddag....
Wiebe met zijn matras:
Wiebe met een deltavlieger:
Wiebe in zijn element, hij reperaart eens weer iets kapot.

Bedankt voor het lezen,
Gegroet mede forummers!
Laatst bewerkt door een moderator: