Iemand die (samen met mij) heli('s) wil repareren almere.

Hallo,
Ik heb een vraagje is er iemand in almere die 2 heli's wil reparen het gaat om een honeybee king 2 en een lama v3.
Ik kan het zelf hellaas nog niet.. en weet ook niet goed welke onderdelen er nou precies stuk zijn om te gaan bestellen.
ik heb het vliegen een tijdje opgegeven maar nu toch weer een lama v4 aangeschaft en wil met de tijd als ik het weer goed onder de knie heb toch ook weer met me king 2 gaan proberen.
hoop dat er iemand is die me kan helpen.

groetjes Nick

Laatst bewerkt:
Tip: doe het zelf....

Andrs leer je echt nooit hoe het in elkaar steekt.
Advies vragen is wat anders, maar probeer eerst zelf te sleutelen voor je het door een ander laat doen

Nog een tip:
Haal alles uit elkaar en leg het op die volgorde neer.
Je ziet vanzelf wel welke onderdelen niet meer zijn zoals ze horen te zijn.
Kom je er dan helemaal niet meer uit kan je altijd assistentie vragen.
Kijk ook eventueel of je op internet een bouw tekening met alle onderdelen erop kan vinden.

Veel succes en sleutel plezier.

nou wil ook het liefst dat iemand het doet waarmee ik dan mee kan kijken en die me het een en ander uit kan leggen..
Ik wil gaan oeffenen maar dan wel met een heli die helemaal goed vliegt.. en als ik hem zelf dan niet goed repareer en ik ga het weer proberen en hij stort weer naar de aarde heb ik er weinig aan vandaar..;)
bedankt voor de tips btw..

en waar ik ook wel heel benieuwd naar ben hoe zijn jullie ooit begonnen..??
toen je de heli kocht je crashte en toen..??

groetjes Nick

en waar ik ook wel heel benieuwd naar ben hoe zijn jullie ooit begonnen..??
toen je de heli kocht je crashte en toen..??

groetjes Nick
Ik ben begonnen door het zelf uit elkaar te halen had er wel een beschrijving bij. was / een belt cp v2 waar ik in het begin denk 5 of 6 keer mee gecrasht ben. Ik had wel modelbouw ervaring met auto's boten en vliegtuigen.
Ik wil je best helpen maar zelfstandig eerst proberen is misshien de best optie.
Ik heb naderhand zelf een T-Rex 600 ESP gebouwd het afstellen had ik wat moeite mee maar na lang proberen en proberen en uiteindelijk na enkele keren proberen een beetje hulp gevraagd op de club waar ik lid van ben. Maar ik heb het eerst zelf allemaal geprobeerd en gedaan.
Je leert dan toch het beste. Ik weet nog toen ik 16 was en een brommer had, daar waren de koppelings platen van versleten ik heb/had toen totaal geen benul van een motorblokje uitelkaar halen toch geprobeerd op een zondag alles netjes op volorde gelegd en daar heb ik toen een week over gedaan om alles weer goed te krijgen maar het lukte wel.
En zo is het toen (half jaartje iets meer 7 maanden ) met die Belt ook gegaan die overigens nog steeds vliegt en maar een paar crashes heeft gehad.

Dus bij deze wil ik je best helpen maar probeer eerst zelf uit te zoeken wat er stuk is probeer wat uit elkaar te halen lukt het echt niet mag je altijd naar mij toe komen voor hulp.(maar ik weet ook niet alles hoor) maar kan wel het 1 en ander herstellen)en afstellen)

laat het maar horen hoe het je vergaat.
groet Ron

oke bedankt voor de uitleg leuk om te lezen hoe anderen zijn begonnen ermee.
Ik heb zelf helemaal geen ervaring met andere rc en ook nooit een held geweest in het sleutelen ervan.
ik wil best zelf proberen te sleutelen maar het is zonde om dingen te halen die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb? al denk ik dat er met me honeybee king best veel aan de hand is..

groetjes Nick

www.modelvliegenalmere.nl
www.gooieneemlandvvm.nl

Zoek ook eens op almere binnen discussietitels, er loopt ook nog wat los volk rond. Zoeken beperken tot heli-, meetings- en en vlieg-forum (control toets inhouden en de drie subfora aanklikken in keuzelijst). E.e.a. kan met de uitgebreide zoekfunctie, rechtmuisklik op 'zoeken'. Ik vond er 35, te veel om hier te plaatsen.

Laatst bewerkt:
oke bedankt ga ik nogmaals kijken..:)
ik had al op de link geklikt terwijl ze nog niet klaar waren haha..
bedankt ga ik is even op de links kijken..

Alles uitzoeken, zowel technisch als wat je nodig hebt is een belangrijk deel van deze hobby.
Internet staat er vol mee, misschien zelfs wat te vol.
Onzekerheid in het begin, op dat gebied is dus heel normaal.
En er zijn zat mensen die je daarmee kosteloos willen helpen denk ik.
Hier kan je ook genoeg vinden, vind je het niet kan je het vragen.
Maar je zal het wel snel op moeten pakken en zelf aan de slag moeten.
Bij mensen die je kostenloos willen helpen is dat meestal een in mijn ogen eerlijke voorwaarde.
Ga je betalen voor je reparaties, dan leer je niets, ben je afhankelijk, en mis je een leuk deel van de hobby.

Grt,
Eric

dat is ook eigenlijk mijn bedoelng dat ik iemand vind die mijn goed opweg.kan helpen in omg almere. ik heb de pech dat ik deze hobby alleen deel in mijn omgeving

Back