iemand een 1/12 kapje airbrushen?

Hallo,

ik weet niet of dit hier helemaal thuis hoort en of het mag.

ik ben opzoek naar een airbrusher die mijn 1/12 kapje zou willen spuiten.
ik zou het graag zo willen (iig in deze geest)

paintscheme2.jpg

paintscheme.jpg

of misschien van roze naar paars

stuur me maar een pm als iemand tijd heeft om een kapje te spuiten voor mij en ik hoor het ook graag als ik dit naar het gevraagd forum moet verplaatsen.

mvg
Jacar

Van roze naar paars? (sorry kon het niet laten)
Niet wat mannelijker, van goud naar zwart/Orange naar zwart(Favo!)/Gifgroen naar zwart?

ziet dit eruit als een wijvekar??
Kon helaas niet viden wat dit nu is..

Wikipedia,alsmede de grote van dale, en het groots nederlands woorden boek, geven allemaal het volgende:

Wijvekar

34568654356688634556657367672246900724356 woorden doorzocht,
geen resultaten gevonden.

Jacar,

Airbrushers zijn heel schaars in Nederland. Ze hebben het vaak heel druk. Maar vragen is natuurlijk altijd te proberen. Weet wel dat een 1:12 kap in mijn ogen vaak sneller stuk gaat dan bijv. een toerwagen of buggy kap. Dit komt door de opbouw van de kap en het missen van een schuimbumper op de 1:12. Daarom moet je je afvragen of het wel verstandig is om zo veel geld ineen kap te pompen die snel stuk gaat :)...

Anyhow, roze is hardstikke stoer op 1:12 kappen, en goed zichtbaar ;-) :

69149c6a427ce02b.jpg

69149c6a3fc8c49f.jpg

69149c6a3fbc5c17.jpg

Groet Robert

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,

ik weet dat het soort van zonde is zeker omdat het toch wel een trainingskap zal zijn, maar alleen roze of geel (fluorescerend ;)) is ook weer zo saai en het is ook duur als ik zelf 3 of 4 spuitbussen koop en het dan spuit en dan is het het net niet allemaal, want dan kan je moeilijk dunnen lijntjes of kleine accentuatie maken...

kan iemand mij misschien een indicatie geven wat het spuiten van zo'n kapje kost?

Jacar

het gaat wit met metallic paars worden voor mijn 1ste speed 12

ik zal wel een foto plaatsen van het resultaat (als ik me er niet voor schaam;))

Jacar

bij deze het resultaat!

DSC_0433.jpg

DSC_0434.jpg

DSC_0435.jpg

ik ben persoonlijk blij met het resultaat, zo hier en daar niet helemaal vlekkeloos (soms letterlijk) maar voor mijn 1ste kap toch erg netjes
ik heb alleen de koplampen nog niet gespoten want ik weet niet wat ik daarmee moet.

zeg maar wat jullie ervan vinden

Jacar

Back