Hoi.
Heeft er iemand een Traxxas Emaxx brushless edition? Zoja wat heb je eraan gedaan en heb je tips?
Joey
Heeft er iemand een Traxxas Emaxx brushless edition? Zoja wat heb je eraan gedaan en heb je tips?
Joey
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry. Misschien niet goed maar echt, traxxas was mijn beginnerspul ook. Eerlijk, 1/8 traxxas is niet HET spul. Als je voor hetzelfde geld wat anders leuks kan vinden, dan moet je dat toch doen? Mijn geld niet. Ze vragen tips voor emaxx, mijn tip is niet doen. Doe er wat mee of doe er niet wat mee.Klopt maar dollarhobby moet overal even verkondigen dat hij traxxas niks vind.
Het is maar net hoe je ermee omgaat.
Wat zet jij er tegenover? Ik een emaxx .
Waterdicht.
Genoeg power.
Bleutooth.
Telemetrie.
Goede service in alle winkels en sites.
Upgraden is juist leuk.
Zooo die is wel vet ja! I rest my caseDan losi xxl2e, niet 2e hands, net nieuw en verkrijgbaar. Er zijn nog tietallen meer monstertrucks... Ach ik stop met redeneren.
Duidelijk.. ik bedoel eigenlijk welke auto van een ander merk zet je ertegenover. Telemetrie is heel mooi om je temp in de gaten te houden en voltage uiteraard. Draagarmen rpm assen MIP diff geshimd geen probleem op 6s. Zeker niet alleen spatwaterdicht. Andere merken zijn gelijk stuk bij een beetje vocht.
Maar goed zal is in dat emaxx draadje kijken.
Hij besluit om voor losi te sparen. Hij is dus op de goeie weg[emoji5]Mooi , dus je koopt een redelijke dure auto , en dan ga je nog eens plus/minus 200 euro investeren om uberhaupt op 6s te kunnen gaan rijden ?, ach zijn jouw centen .
Andere merken zijn gelijk stuk bij een beetje vocht ? , waar baseer jij je op?, en wat gaat er stuk ?, welk merk ?,
Er is geeneen auto die bestand is tegen water zonder degelijk onderhoud ,misschien geheel van plastic ja!, maar dan ook echt alles plastic , naja kom je bij traxxas wel aan je " trekken" .
Oh ja ik was nog vergeten te vertellen : ervaring met de stampende, 2wd en 4wd drive en rally 1/16![]()
daar gaat het hier niet om !Hij besluit om voor losi te sparen. Hij is dus op de goeie weg[emoji5]