iemand een uitlaat exhaust tube op overschot

ik heb niet direct een shop gevonden die ze verdeelt,
ik heb een 50'er motor en ben ernaar op zoek, mocht iemand van jullie er ééntje op overschot hebben, let me know

thx:-)

je bedoeld zo'n rubber tuutje aan de uitlaat.
237505.jpg

Die heb ik nog liggen voor een 30/50 size volgens mij.
Kom je naar Almere Zondag? Dan neem ik hem wel mee.

Das alvast goed nieuws ;-)

jammer maar aanstaand weekend kan ik er niet bij zijn, vrouwtje heeft andere zaken gepland.
Kan je het eventueel ook opsturen? ik betaal je graag de verzendingskosten terug

Helaas heb ik je blij gemaakt met de dode duif......
Ik zie hem zo voor me, maar ik kan hem nergens meer vinden.
Misschien heb ik hem mee verkocht met mijn Raptors een tijde geleden of al eerder weg gegeven.
Maar ik heb hem echt niet meer :(

Wel heb ik houten 30 size EN houten 60 size bladen gevonden.
Kan ik jou of iemand anders hiermee een plezier doen?

@ wrobijns,

geen probleem beste man, ik dank je nogmaals voor de genomen moeite.
ik heb wel interesse in die 60'rs blades (in goede staat?)

@Greyman, jij maakt me ontzettend blij, je hebt pm terug ;-)

Sorry voor de late reactie wrobijns , maar ik ben reeds voorzien van alle bladen.
Nu heb ik ook 550 carbon bladen tot mijn beschikking , maar standaard op een 30 is 500 , heeft hier iemand al eens mee getest gevlogen of andere ervaringen ?

Stabieler , inderdaad , dat geloof ik direct. Maar het toch al gevoelige torretje in de 30. heeft hier meer dan zijn hande vol aan. Lijkt mij dat dit de temperatuur niet te goede komt. Ga dit toch eens proberen dan en de temperatuur verschillen is vergelijken.
De Raptor is na mijn crashje weer opgebouwd , heb nu alleen een verschil in pitch tussen de 2 rotorbladen van 4 graden ! asjes zijn alle vernieuwd de stangetjes hebben de juiste lengte.
Motor slaat niet af bij throttle close , engine cut , heveltje drukt hierbij in totaal dicht stand en toch blijft hij draaien !
Iemand nog ideeen ?

Pitchverschil kan altijd met nieuwe bladen.
En zeker na een rebuild. Gewoon even wegwerken: Jupiter Modelvliegclub

Qua Throttle Cut lijkt het alsof je valse lucht aan zuigt.
Iets heeft een kiertje gekregen
- Kop
- Backplate
- Carb
- Plug scheef er in of sluit niet goed.

Dat hij blijft lopen zou te maken kunnen hebben met het iets openstaan van de naald hoorde ik net.
Instellen opnieuw van de pitch , ik zal er niet aan ontkomen denk ik , wel jammer want alle links zijn exact even lang nu , nou ja , morgenavond eens proberen.

Engelen bestaan nog,

daarnet in de brievenbus netjes verpakt een mooie uitlaat kunstof verlenger gevonden.
Mijn grote dank gaat dan ook algemeen uit naar deze mooie weldoener en mede forumlid "Dimitri" aka greyman

Zeer hartelijk bedankt makker ;-)
I own you one

Laatst bewerkt:
Back