Ehhh Jaap welke ECU's ga je gebruiken? de ene ECU is de andere niet wat betreft de instel mogelijkheden.
De ene zweert bij de FADEC de andere weer bij ORBIT en weer een ander bij PROJET, of JETronic en er zijn er vast nog meer.
Iedere turbo heeft natuurlijk wel z'n eigen ECU en pomp nodig, verder moet uitgezocht worden of de beide turbo's een redelijk indentieke karakteristiek hebben wat betreft opname van RPM's en uiteraard de afname van RPM's, EGT temperaturen als het kan beide zo gelijk mogelijk, voltage van de pompen gelijk en nog meer van dergelijke zaken.
Met de ECU instellingen kun je de turbo's redelijk gelijk krijgen lijkt mij maar het is mijnsinsziens veel belangrijker dat beide turbo's met gelijke ECU instellingen ook een gelijke motor karakteristiek vertonen.
Volgens mij zou je de beide ECU's kunnen aansturen via 1 uitgangs signaal maar ik denk dat het verstandiger is om dit toch via 2 uitgangs signalen te doen, puur gevoels kwestie hoor :? en je kan nog wat via de zender instellen als de karakteristiek veel zou afwijken, maar heb hier verder niet zoveel verstand van.
Vliegen met 2 turbo's zal heus niet zo kritisch zijn, ook met "normale" verbrandingsmotoren blijf je afwijkingen houden wat betreft de motorkarakteristiek, dit weet ik uit eigen ervaring met de diverse twin's die ik heb gehad en gevlogen.
Hopelijk heb je hier wat aan Jaap, waneer proefdraaien?
(rare tijd posting? ik ben aan het werk :| )
Grtz Ger.