iemand ervaring met de b29

• Topicstarter Topicstarter theorganiser
  • Startdatum Startdatum
Nee is een absoluut kreng om te vliegen, als hij uberhaupt vliegt...

Ik weet niet precies waar je woont, als je dit even vermeld in je profiel kunnen we een goede winkel bij jou in de buurt uitzoeken om eens langs te gaan.

In een winkel kunnen ze je meestal wel alles uitleggen van hoe en wat.

Mvg Jesse

topic name veranderd

profiel aangepast
flying jesse

waarom is het een rot ding kan je mischien uitleggen

Kan ik wel, wil ik ook wel doen...

Het vliegtuig stuurt dmv de motoren harder of zachter te draaien, werkt erg traag, waardoor hij onvoorspelbaar wordt.
Ook is het vliegtuig erg zwak, dus kan hij geen harde landingen hebben, laat staan crashes.

Zoals ik al zei kan je beter even langs een winkel gaan.

Bij welke vliegclub ga je je inschrijven? Of heb je je al ingeschreven?

ik weet niet of ik wel lid ga worden van een vliegclub

ik ben begonnen met de x-twin

maar bij mij in de buurt zit 2 brothers

Nou, als ik jou was zou ik morgen meteen langs gaan, dan wordt alles goed uitgelegd aan je, en dan hebben zij uitendelijk een geschikt vliegtuig voor je wat voldoet aan jouw eisen!

Mvg Jesse

ja oke
maar die hebben daar een vliegtuig dat ze me aanraden (119 euro)

en deze kan ik voor 55 euro kopen

B29, 55 euro? niet kopen, weggegooid geld :cry: dan beter 2 Xtwins erbij kopen :wink:
B29 wel zeer geschikt om op te hangen in de kamer en dan mooie vliegverhalen erbij vertellen voor de visite :wink: Die B29 is indrukwekkend op de grond, maar helaas niet in de lucht :cry:

de website die ik erbij heb gedaan is gewoon via google

de echte prijs die ik er voor ga vetalen (als ik hem koop ) is rond de 30

Ik kon vorig jaar op de vrijmarkt de B29 kopen voor 10 euro, dus ik dacht: proberen! maar het is inderdaad een rotding. Hij trekt heel erg naar een kant, ook al geef je vol tegenstuur de andere kant op. Eigenlijk blijft het zo dat de X-twin het enige speelgoed-RC-model met vleugels is dat (voor zijn doen) echt goed vliegt. Als je er het geld voor over hebt zul je daarna moeten overstappen op een 'serieus' modelvliegtuig als de Multiplex Easystar. Dan ben je heel wat meer kwijt dan voor de B29, maar dan heb je er iets aan. Vind je dat te veel geld zou ik gewoon veel lol blijven hebben met de X-twin.

Back