Iemand ervaring met de copterx pro v3

Is er al iemand op het forum die deze heli heeft???
Kan diegene de bevinding hiervan ook posten incl. de gebruikte electronica.
Ik zit er hard aan te denken om deze aan te schaffen.

Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar, ook ik heb mijn oog laten vallen op deze heli als opvolger van de Belt CP V2.

Ik heb de Pro versie 3 van CopterX met de belt aandrijving.

De kit is van zeer goede kwaliteit ik heb er niks op aan te merken. Ik ben van mening dat copterx toch de beste clones maakt en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Mijn setup is de volgende

3 x towerpro mg 90 ( tip bestel deze in duitsland daar zijn ze goedkoper met langere servo kabel rc-toys.de)
futaba GY401 met hyperion atlas ds 11 gcb (zeer goede combo)
CopterX 430 L 3550 KV motor met copterx 50 amp esc.
Kbdd tailblades en paddles
canopy komt van ebay voor €12,-

Kijk ff op mijn youtube staat een filmpje klik mijn video's of KLIK HIER en kijk in het copterx pro gedeelte voor meer info

er staat maar een filmpje op met een oude setup maar er komen er meer met de bovenstaande setup

Foto-4IXJS6XR.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb de Pro versie 3 van CopterX met de belt aandrijving.

De kit is van zeer goede kwaliteit ik heb er niks op aan te merken. Ik ben van mening dat copterx toch de beste clones maakt en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Mijn setup is de volgende

3 x towerpro mg 90 ( tip bestel deze in duitsland daar zijn ze goedkoper met langere servo kabel rc-toys.de)
futaba GY401 met hyperion atlas ds 11 gcb (zeer goede combo)
CopterX 430 L 3550 KV motor met copterx 50 amp esc.
Kbdd tailblades en paddles
canopy komt van ebay voor €12,-

Kijk ff op mijn youtube staat een filmpje klik mijn video's of KLIK HIER en kijk in het copterx pro gedeelte voor meer info

er staat maar een filmpje op met een oude setup maar er komen er meer met de bovenstaande setup

Foto-4IXJS6XR.jpg

Hoe werkte de CopterX gyro samen met de Hyperion?
Hoe bevalt de ESC?

De copterx gyro werkt ook goed met de hyperion!!! Uiteraard niet te vergelijken met een 401 maar het werkte voorheen goed bij mij.

Verder is de 50 amp esc ook goed, ik gebruik hem al een jaar zonder problemen in combinatie met de copterx motor.

ik heb alleen een ander motor onderweg een turnigy 3700 kv van hobby king, toch wat meer power maar zoals gezegd die is nog onderweg

Laatst bewerkt:
Back