Iemand ervaring met de HDS 877 staartservo ?

• Topicstarter Topicstarter belair
  • Startdatum Startdatum
B

belair

Guest
Heeft er iemand ervaring met de HDS 877 digitale staartservo van Hitec voor Micro heli's?
Zijn er nog andere digitale servo's voor de micro heli's?

hai Belair.
Ja bij mij zat er een HDS877 op de T-rex maar deze is er weer af gehaald
hij lijkt kapot nulpunt niet duidelijk en stuurt niet goed (kleine stappen en plotseling een grote stap)
Tijdelijk weer de HS 56 terug,maar zoek nog door naar een anderen servo,het zal de airtronics 94761Z wel worden of een futaba 9650.
succes verders met het zoeken jan

Die Hitec heb ik gelezen dat er na enige tijd problemen optreden. Is die S9650 niet wat aan de trage kant op 4.8V?

Luc,

De HDS 577 schijnt een supergoeie staartservo te zijn, kijk maar eens op www.trextuning.com voor een review over deze servo.

De prijs blijkt ook nog mee te vallen !! :wink:

Grtz,
Dirken

Ben niet zo zeker als ik de conclusie zie van de test:
Conclusion
At face value this servo looks like a winner, however, due to the flaw in its design which may lead to servo failure I have some reservations. Initial flight performance was good but this did deteriorate quite quickly and ended in an unusable servo. I therefore cannot recommend this servo unless the manufacturer corrects the flaw in its design.

De HDS577 is precies een iets beter servo volgens de test.
Conclusion
Overall I like the way this servo has performed. Considering that it is not an expensive servo in comparison to its rivals and the performance that it delivers I think it represents something of a bargain. It doesn't appear to suffer from the stall current problem of its smaller brother. Add into this that it provides a good solid hold when coupled with a GY-401 and it makes this servo an attractive proposition. Considering this I would recommend this servo as it offers performance at an attractive price.

Kost ook maar een €3 meer dan de HDS877.

Ga het eerst eens met mijn 3108 proberen, een digitale servo is toch nog altijd precieser, niet?

belair zei:
Ga het eerst eens met mijn 3108 proberen, een digitale servo is toch nog altijd precieser, niet?

Ja Luc, die is preciezer maar die vreet ook al meer stroom ! Ik denk dat je lipo's serieus tegen hun tanden zullen krijgen hoor !

Dirk

Dat is misschien de prijs voor een stokstijve staart. :lol: :lol:

Airtronics 94761z ongeveer 65 euro incl. verzenden vanuit amerika..

DE staartservo, samen met de Futaba 9650... de airtronics is alleen iets lichter/kleiner. Verder hebben ze dezelfde specs.

Cheers,

Rich 8)

Tnx Jan, ik heb hem net bij Heliproz besteld. Ik heb de laatste maand al twee staartservo's versleten. Hopelijk gaat deze beter.....

Oke Barnowl
Ik ben benieuwd hoe die bevalt, want zoals je hebt gelezen moet ik er ook nog een hebben.
Maar heb deze maand al genoeg uitgegeven voor de Hobby.
Ik hoor het wel groeten jan

Back