Iemand ervaring met deze brushless motoren???

Hmmm ik ben eens aan het neuzen geweest op RCgroups,maar hoeveel "thrust" de motor levert op 2 lipocellen kan ik eigenlijk niet vinden.

Ik vraag me af hoe die presteert vergeleken met die Engelse C&K motor... :?

Mischien moet ik er maar gewoon een bestellen en proberen ;-)

Groeten,
Marcel

Houdt (in tegenstelling tot) de C&K designs wel rekening met BTW EN douane kosten als je in de USA besteld!
Engels motortje levert al erg veel (300 gram) stuwdruk voor zijn gewicht, heb er hier een paar in gebruik en ben nog steeds zeer tevreden...

Andere optie is zelf wikkelen en het nieuwe 30 dollar 30 grams mototje van AirCraftWorld (ruim 400 gram stuwdruk)

Peter

Ik zag net nog op een forum dit:

Hi,
I just ran a 2s1p test with the 8x4.3 prop

2s1p
8x4.3 prop
A=4
W=33
V=7.8
RPM=6960
Thrust=10oz
Scott
Littlescreamers.com

Dat zou dan zo'n 284 gram stuwdruk zijn omgerekend.
Ze hebben bij Toddmodel nu een comboset,zo'n Little screamer + Phoenix 10 regelaar voor 90 dollar.

Groeten,
Marcel

Zo,ik heb toch maar zo'n combo besteld,dan zal ik die "little screamer" eens gaan proberen ;-)

Groeten,
Marcel

Todd's models... ergens begin november een motor besteld, nog niks van gehoord, na een tiental (steeds onbeantwoorde) mails richting Todd ben ik er mee gestopt.

Geeft me weinig vertrouwen, ik wens je veel succes uiteraard.

...Ik heb nog een nieuwe, niet gebruikte, Strecker 228-05 56W te koop voor slechts 69 eurie ! 32 gram en m.i. de allerbeste motor voor shockies.
Met 2S 360 en 10 X 4,7 supercombi.
Ook nog een nieuwe CC 10, mag weg voor 45 eurie.

@ raffie

Ik spreek nu misschien wel een beetje voor Marcel maar het motortje is inmiddels binnen. Ook een een maand of twee geleden hadden we een bestelling geplaatst van twee CC10 regelaars die ook binnen enkele dagen geleverd waren. Dit allemaal zonder gedonder bij de douane.

Groeten Jeroen.

Inderdaad,tot nu toe geen problemen gehad met Toddsmodels en snelle levering.

Hier wat foto's van de "little screamer" :
afb16714.jpg

afb16715.jpg

afb16716.jpg

Deze motor komt op de Knuffel die ik nu ga bouwen...

Groeten,
Marcel

Back