iemand ervaring met het merk sebart?

• Topicstarter Topicstarter windspirit3
  • Startdatum Startdatum
W

windspirit3

Guest
In een wilde bui een bestelling gedaan bij een oosterijkse shop.
het betreft een bi-plane van epp van het merk sebart.

XNM4CuinZqM[/media] - Sebart Ultimate (het is deze in kwestie).

tis mijn eerste epp en ik wil hem gaan vliegen met volgende setup,

servo's -> de goedkoopste (waarschijnlijk 8 grams)
motor -> 1100 kv brushless 104 gr.
accu -> 4x 3s1p 2200 lipo 20c
esc -> 30 ampere robbe

zender -> mx-12 (achja, voor de duidelijkheid maar niet van toepassing)

Maar ik heb nooit gehoort van sebart, is dit te vergelijken met art-tech oder etwas?
voor mij een raadsel, Hopen dat het geen miskoop is geweest,

wachtende op negatieve en positieve reacties ;)

groeten bas

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je wat meer gegevens over het vliegtuig ? spanwijdte,gewicht,lengte,etc

Op het filmpje lijkt hij goed te vliegen,en makkelijk te hoveren,maar dat laatste zal waarschijnlijk door een goede piloot komen ;)

Gr.Senne

SebArt= Sebastiano Silvestri heeft prachtige vliegtuigen die van zeer goede kwaliteit zijn en heel goede vliegeigenschappen hebben....
Wat jij hier wil kopen, is een model uit de slow-flyer collectie van SebArt. Over de kwaliteit en vliegeigenschappen van dit model weet ik ook niks maar ik veronderstel dat dat ook wel snor zit....;)

Een link naar SebArt: SebArt di Sebastiano Silvestri

En zo te zien inderdaad géén EPP maar DEPRON zoals Plotterwelt terecht opmerkt....

Laatst bewerkt:
Sebastiano Silvestri is ook een (intenationale) top-piloot.Volgens de mensen die met sebart vliegen,zijn het spullen van topkwaliteit.Stuur anders een pb naar samuel speltdoorn,hij heeft ook een seb-art vliegtuig dan kun je met hem de kwaliteit bespreken.

Sebart is zonder meer topkwaliteit! Maakt niet uit welk toestel je uit hun gamma neemt, het zijn stuk voor stuk goed vliegende mooie toestellen. Ik spreek uit ervaring daar ik al met de Sukhoi 30 (die ik zelf ook heb), Angel 50 en Katana 50 van hen heb gevlogen. Ik moet echter toegeven dat ik met hun depron modellen geen ervaring heb alhoewel ik ook niet twijfel aan hun kwaliteit Sebart kennende.

Stevo

Laatst bewerkt:
Mijn excusses aan allen!

idd depron en geen epp zoals ik zei.

Ow ja...ik denk ook dat je set-up véél te zwaar is voor dit model...

Bij separt adviseren ze een hacker 20A22L gewicht rond de 56 gr.
de mijne weegt +- 105gr. das +50
extra gewicht accu zal om en nabij 60gr. zijn, dus voor 106 gr. extra plus het dubbele en mss wel meer vermogen waag ik het erop.

zo heb ik het ooit geredeneerd bij de robbe spirit 3d en dat ging fantastisch, maar dat was ook een hout bouw.
gr bas.

Een verdubbeling van motorgewicht ( +zwaardere accu) op een depron model is vragen om probleemvlieggedrag. Het allerergste is nog dat je het extra vermogen niet eens kunt gebruiken want dat wordt teveel.
Op een 6mm (indoor) shocky heb ik een Axi 2808 34, dat is buiten te doen, binnen heb ik genoeg vermogen op mijn trim.

Erik

Back