Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zal het voorlopig zo laten. Tenzij 2200kv minder snel accelereert t.o.v. 2000kv, want hij heeft moeite de voorwielen op de grond te houden. Probeer dat nu eerst op te lossen door een andere vertanding.
In theorie heeft de 2200Kv meer toeren, dus zou hij zelfs sneller met de voorwielen van de grond moeten komen.
Wat ook helpt is veel rijden, om hem onder controle te krijgen qua gas geven.
De vorige eigenaar heeft de achterkant van de Ripper afgedicht met een stukje tape (over de as in het midden zeg maar).
Is daar een goede reden voor of is het beter de tape eraf te halen?
Afgelopen weekend eens goed kunnen testen. Het zwaartepunt valt mij tot nu toe alles mee. Ik heb het idee dat hij stabieler rijdt dan met de nitro motor.
Op 4S verschillende accu's leeg gereden en ik moet zeggen, ik heb geen spijt van de ombouw. Rijdt fantastisch.
Qua vermogen vraag ik me af waarom sommige op 6S rijden (maar als ik dat eenmaal probeer zal dat natuurlijk ook wel heel tof zijn ).
Ik twijfel nog of ik de Castle Creations 2200KV erop zet of deze Ripper blijf rijden. Kans is groot dat ik het omruil en de MT4 G3 zo weer origineel maak en die ga verkopen.
Ik denk niet dat het zoveel verschil maakt, maar daar kom je maar op een manier achter
Het voordeel van de Castle motor is wel dat er revisie kitjes voor waren, maar die zijn discontinued, dus wat moeilijker te vinden.
Aan de andere kant kost een Ripper bij Dollarhobbyz oid ook niet zo heel veel geloof ik?