Iemand ervaringen met de Fouga Magister van Hobbyland????

• Topicstarter Topicstarter SecretarisPMF
  • Startdatum Startdatum
S

SecretarisPMF

Guest
Heeft iemand ervaring met de Fouga Magister van Hobbyland Duitsland.

Spanwijdte 1.54 m vliegklaargewicht +- 1800 gr

Is een vol kunstof model voor een vrij redelijke prijs.

Ben hem momenteel aan het bouwen, ziet er echt prachtig uit, maar zoek mensen die hier ervaringen mee hebben.

fouga1.jpg

Fouga014.JPG

Fouga021.JPG

Gebruikte opstelling:

Fan Wemotec Midi Fan
Motor Lehner Basic XL 1600 u/v
Regelaar: Jeti-Brushless-Advance Jes 45-3PADV OPTO
Batterijen LIPO 3200 Mah 5S
Servo's hitec: 2 x HS 85 BB voor het hoogte richtingsroer en HS125 MG voor de rolroeren
Onvanger micro 5/7 multiplex
Boordaccu 500 Mah NiCd

Voor meer foto's kan je terecht op:

http://www.pmf.be/phpBB2/viewtopic.php?t=209&postdays=0&postorder=asc&start=0

Mooi model!
Bij jullie hebben ze die inderdaad in de luchtmacht gehad. Ik ken een van de drie piloten die in het toenmalige Fouga aerobatics team van de duivels zat .
Is dat iets, om hem rood te maken met de Belgische kleuren als lijnen? Ken je die show uitvoering?

Wat kost het model trouwens? Lijkt me leuk om eens een keer te bouwen.

Nope geen belgische uitvoering voor mij, ik wil hem gewoon super licht houden dus ga me beperken tot wat afwerking met geel, zo vliegt er een fouga rond in de USA, bijna blue angel kleuren.

Deze kit kost 269 € bij hobby land. hij is wel in de kleur te krijgen die je wenst :wink:

Maar met de hele opstelling erbij zit je rond de 1200 € lader inbegrepen zender ontvanger niet.

:cry: Hij zal wel klaar zijn tegen die tijd denk ik maar of hij daar al vliegt weet ik niet, Heb het druk met de organisatie van JOPs.

Maar indien hij ingevlogen is mag hij zeker een rondje vliegen van mij. MAAR ik betwijfel het te n zeerste.

Back