iemand ervaringen met lipo's van Jan Accu

Heb geen ervaring met zijn lipo's. Ik gebruik wel al een tijdje zijn AA cellen. Deze zijn prima!!

Ik overweeg ook lipo's van Janaccu aan te schaffen; ik heb nl. een 5 cellen pack nodig van 4000...5000 mah maar kan dat op dit moment nergens krijgen. Met de losse cellen van Janaccu zou ik er zelf een samen kunnen stellen. Ik heb de beste man gesproken en ik had het idee dat hij vnl. dozen schuift en in de loop de tijd ook wat kennis van accu's heeft opgedaan maar niet specifiek lipo's. Het schijnt dat de lipo's van perba ook bij hem vandaan komen.

Hey,

Jan akku? Hoe kopen jullie die, iemand een link o.i.d.? En waar kan je zijn prijzen vinden?

Alvast bedankt,

Gr.A.

Dank voor de reacties.

hij is nl niet zo duur met de lipo's vandaar dat ik graag de ervaringen wil weten.

groet Frank

Ik heb wel ervaring met LiPo's van Jan Accu.
In totaal heb ik 3 verschillende accu's en de daarbij behorende ervaring;
- Nokia accu => snel leeg
- Canon accu => snel leeg
- Losse Lipo 2000 cellen, voor mijn gevoel (a.d.h.v. metingen zijn het 6C cellen met een piek van 8C).

Zeer goed betaalbare cellen, maar volgens mij zijn het '2e keus' en/of oude restpartijen...
M.b.t. zakelijke afhandeling is Jan Accu wel OK, reageerd snel op mail en verzenden/ontvangen gaat ook altijd probleemloos.

Back