Iemand films?

Ik zoek vette filmpjes van enkele speedboaten.. ik ben een circuitrijder.. maar ben verhuisd en woon nu aan een grote plas.. en wil een snelle maar niet al te dure boot.. ben er ook nog nie uit of ik electro of brandstof wil..

Als je filmpjes hebt .. post ze ff pleaze.. Type nummer erbij :P

alvast bedankktt :lol:

Zo'n topic wou ik ook al eens openen :P :roll: :lol:

Ik zal eens kijken of ik het voor elkaar krijg om een filmpje te plaatsen van mijn Magin One :wink:

hoe groot moet de boot ongeveer zijn
bepaald heel veel van het prijskaartje

en dan nog wat voor soort speedboot
elektro / brandstof
mono, catemaran, hydroplane

Groeten

ik heb er niet veel verstand van.. Niet al te groot.. kleiner als een meter?? en dan wat het is maak nie uit .. als ie maar snel is en niet TE moeilijk.. want ben tenslotte beginner.. maar wil geen bagger boot.. ik ben trage dingen altijd snel beu.. :evil:

Misschien een Robbe Magin One of een Graupner B24

Ik ga zelf voor de magin one trouwens...vanwege de ''look'' :wink:
en de kantelkamer(als je boot onslaat draait hij vanzelf weer om)

Maar vele gaan er voor de B24 vanwege de fiberglaas romp :? :roll:

P.S.de magin one is 85 cm lang

Als je zo rond de 300 euro beschikbaar hebt, zou ik eens in de tweedehands lijst van Xtreme Forum kijken. Daar geef ik je de meeste kans voor iets leuks, wat nog betaalbaar is.

Als je naar nieuw gaat, kost het al snel een hoop geld. Dat is HET probleem van de speedboten. Nieuw zijn die gewoon erg duur......

Succes met je zoektocht.

Marco.

Ps.
Hier nog een paar film linkjes dan. Let wel op dat de bootjes die je op deze filmpjes ziet ZEKER geen 300 euro kosten. Denk daarbij meer aan de 750 tot 1000 euro en meer per stuk !!!

<Bandit op 18 cellen tijdens SAW 2005>
<Mijn eigen Hydro, bestuurd door Bas Ladru van Extreme>
<Algemeen filmpje German SAW 2005>
<Filmpje van Powerboat meeting in Alfsee Duitsland.>
<Bestuurder van een rigger ziet de kant even over het hoofd.>
<Filmpje van Heilbronn Duitsland.

Ik ben meer een vliegtuig en auto freak, maar als ik die filmpjes allemaal zie zo ,begint hier echt wel het 1 en ander te kriebelen :D

Back