Iemand mening/ ervaring over Hyper .21 8P

Als het goed is zijn dat SH motoren, lopen zeker niet slecht maar verwacht nu niet dat 8 poortjes ook garant staat voor monsterlijke prestaties

Bedankt!
Ik hoef ook geen monsterlijke prestaties, maar mijn electro is nu een stuk sneller dan mijn nitro en ik wil graag eens wat nieuw proberen.

Gr. Nard

Ps: Ik had mn nitro auto trouwens bijna verkocht, maar gelukkig net op tijd het nitro hervonden ;).

Je hebt de laatste tijd al snelle wedstrijdblokjes voor +\- €200, dat lijkt me een betere keus.

Ik rij ook nog steeds nitro, en zal het ook blijven rijden :)

Ik heb nu wel niet de goedkoopste blokjes, maar ik kan wel een ding zeggen... Ze draaien als een klokje!!! De Ninja motor heeft lekker veel vermogen (volgt een mamba monster 2200kv op 4s) en is zo smooth als iets...

Raden jullie de motoren van een iets hogere prijs klassen eerder aan dan de hyper 8p?

Het is niet zo dat ik wedstrijden wil gaan rijden en mijn auto hoeft ook zeker niet te vliegen.

Het mij er gewoon om, dat ik een mooi motortje koop voor een niet al te hoge prijs en dan eventueel nog met een mooi uitlaatje.

Ik zwem niet in het geld en werk nu ook niet, dus het gaat mij om een beetje extra prestatie en wat meer 'fun' ;).

Gr. Nard

Kijk eens bij deze shop, verzendkosten naar Nederland zijn 17 euro.
Allemaal kwaliteitsmotoren die de Hyper 8p een poepie laten ruiken :), dan praat ik over betrouwbaarheid en afstellen (neem aan dat je een motor redelijk kan afstellen).

2,11-3,5 ccm - BUGGY-LAND.EU

Ja, ik kan mij motor eindelijk een beetje afstellen ;) (ging eerst nog niet zo lekker).

Ik zou niet weten waar ik naar moet kijken op die site, behalve de namen dan?

Gr. Nard

En als je Ebay af struint heb je voor minder dan 100 euro een Novarossi N21B

Back