ben van cc3d en afro race esc (simonk) overgestapt naar naze 32 rev 6 en little bee esc's en niks werkt na tientallen filmpjes kijken krijg ik hem nog niet aan de praat.
set up:
160 grashopper frame
afro flight naze 32 rev 6 bord
20 amp fvt little bee esc's
dsmx satellite receiver (is al verbonden)
spektrum dx6i zender
probleem is krijg arming niet aan de gang en min max trottle is het probleem vermoed ik echt al paar avonden bezig maar niks werkt.Kan ook niet via blheli suite in die esc's geen idee waarom blijf foutmelding krijgen.Dus nu de vraag is er iemand die bereid is te helpen evt tegen betaling want ik wil weer vliegen ipv avonden achter de laptop zitten en de haren uit mijn kop trekken omdat het niet werkt.Ja ben intussen al kaal!
set up:
160 grashopper frame
afro flight naze 32 rev 6 bord
20 amp fvt little bee esc's
dsmx satellite receiver (is al verbonden)
spektrum dx6i zender
probleem is krijg arming niet aan de gang en min max trottle is het probleem vermoed ik echt al paar avonden bezig maar niks werkt.Kan ook niet via blheli suite in die esc's geen idee waarom blijf foutmelding krijgen.Dus nu de vraag is er iemand die bereid is te helpen evt tegen betaling want ik wil weer vliegen ipv avonden achter de laptop zitten en de haren uit mijn kop trekken omdat het niet werkt.Ja ben intussen al kaal!