iemand race omgeving amersfoort

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door cityside, 8 okt 2005.

  1. cityside

    cityside Guest

    is er iemand die wil race omgeving amersfoort???

    ik woon zelf in soest

    groetjes....
     
  2. Gojira

    Gojira Guest

    Ik woon in achterveld, maar heb een offroad. (kyosho giga crusher)
    wat heb jij voor een bak. Maar ken jij nog meer off roaders.
     
  3. Cliaz

    Cliaz Guest

    Ik woon in Amersfoort en heb ook een offroad wagen. Daarmee ben ik ook niet van plan te gaan racen. Het is mijn eerste wagen en ik heb 'em pas sinds kort. Eerst dus een beetje de besturing en de afstelling onder de knie zien te krijgen.

    Ik ben wel van plan om eens in het schothorster park te gaan kijken om daar te rijden. Rij nu in een grasveld hier voor mijn huis.
     
  4. Gojira

    Gojira Guest

    Niet racen?? je bedoelt je gaat niet tegen andere racen?
    Maar dat hoeft ook niet het is meer om het een beetje gezelliger te maken en andere wijze autotjes te zien.
    Ikzelf heb ook nog geen wedstrijdjes gedaan.

    Maar inderdaad eerst nog effe afstellen..... Maar dat blijft altijd zo...
    Het is meer een beetje ervaring opdoen dat je weet waaraan het ligt als ie niet lekker loopt.
     
  5. Cliaz

    Cliaz Guest

    Ik bedoel dat ik inderdaad geen wedstrijdjes op snelheid tegen anderen wil rijden. Aangezien ik een offroad wagen heb wil ik zowieso al niet op asfalt gaan rijden.

    Anderen ontmoeten om elkaars wagen te bekijken en te helpen met tips en afstelling vind ik wel prima. Ik moet ook de besturing nog een beetje beter onder de knie krijgen. Ik heb geen zin om schade aan andermans wagen te rijden. Vandaar dat ik een beetje voorzichtig ben.

    Iemand die me helpt met de afstelling van de motor, vering/dempers, zender etc. en gezellig wil kletsen over RC brandstofwagens in Amersfoort is prima.
     
  6. cityside

    cityside Guest

    jah ik kom ook voor de gezeligheid hoor en wil wel helpen het gaat niet omwinnen maar het gaat om je plezier en dat je michien wat handige tips kan overnemen (helpen met goed afstellen en dat soort dingen)

    we kunnen michien een gezeligge meeteing ergens houden in amersfooort waar we dan bij elkaar komen en kunnen zien welke stoere wagens jullie hebben en gezelig praatje maken:)

    keertje op een zaterdag ofzo???:)
     
  7. cityside

    cityside Guest

    zou dan leuk zijn als we ergens op een grasveld kunnen rijden en dat er ook wegdek licht waar geen auto s rijden

    michien vlakbij voetbalclub hoogland ofzo:)
     
  8. Cliaz

    Cliaz Guest

    Op zaterdag ben ik thuis meestal erg druk. Zondag zou mij persoonlijk iets beter uitkomen. Maar ik kan ook best een keer wat tijd maken op zaterdag hoor.

    Ik ken de situatie bij voetbalclub hoogland niet zo best. Wordt daar op zaterdag niet gespeeld? Dan heb je weinig rust en ruimte om te rijden en te kletsen.

    Op het schothorster park (bijgenaamd "Vliegerveld" heb je volgens mij meer ruimte en mogelijkheden. Er ligt een fietspad langs en volgens mij ook een paar rustige weggetjes. Vlak bij mijn huis heb je ook nog het voetbalveld van Nieuwland en de tennisbanen. Daartussen ligt ook een heel rustig en redelijk breed fietspad. Ik weet alleen niet of we makkelijk het voetbalveld op komen.

    Doe maar een voorstel en misschien kunnen we volgend weekend afspreken?
     
  9. cityside

    cityside Guest

    uhm bij voetbal veld nieuwland (vlakbij de mc) word ook lastig want op zaterdag/zondag worden daar wedstrijden gespeelt (zondags kan ik zowie zo niet want dan moet ik zelf voetballen) uhm ik ben wel aardig bekend in nieuwland een vriend van mij woont daaro uhm maar weet niet waar we verder nog genoeg ruimte hebben
     
  10. cityside

    cityside Guest

    en ik denk dat de directeur van nieuwland voetbal niet blij zal zijn als we klaar met race zijn die auto s kunnen nogwelleens wat gras omploegen met ze banden:p:p

    dan word het een zooitje:p
     
  11. cityside

    cityside Guest

    maar aan de andere kant hep nieuwland een stuk (trainingsveld) daar worden dacht ik geen wedstrijden gespeeld en het is (kunstgras) wat ik tijdje terug zag dat kan niet kapot en dat gras was aardig laag diuz michien daar???
     
  12. mtoao

    mtoao

    Lid geworden:
    10 apr 2005
    Berichten:
    57
    hallo

    om hoeveel man gaat het nu
    en als er gezegt wordt morgen of zaterdag kan erdan ook een datum bij gezet worden???
    heb zelf een marder

    gr
     
  13. cityside

    cityside Guest

    jah we zijn van plan om in nieuwland tegaan rijden aankomende zaterdag (waarschijnlijk bij voetbal vereneging van nieuwland)
     
  14. cityside

    cityside Guest

    15 oktober
     
  15. carson

    carson Guest

    Ik kom ook met mijn buggy(als het kan)
    En hoe laat?En staat 15 oktober vast?
    En jullie moeten jullie kristal nummers doorgeven :wink:
    De mijne is nummer 85.
    En misschien komt me mini-t ook mee.
    nummer 89(denk ik)

    Tot zaterdag(als ik kan :lol: )
     
  16. Gojira

    Gojira Guest

    heeft er iemand foto's van de/een lokatie, dan kiezen we gewoon wat.
    en dan prikken we even een datum.
    Me zwager(met herstellende liesbreuk) heeft ook een nitro onroad, en een oom daarvan een electro offroad (met schade), dus ik weet niet zeker of ze zo gauw meekunnen doen,maar we kunnen wel een keertje gaan scheuren jah.

    ik heb kanaal 54.
    maar je kan mijn auto al bekijken, op me site

    http://home.wanadoo.nl/tino_10
     
  17. cityside

    cityside Guest

    hallo allemaal

    datum van de meeting staat vast 15 oktober om 1 uur 13:00

    het is puur voor de lol om tekijken welke auto s anderen hebben en om een gezelig praatje bij temaken en handige tips

    we houden geen wedstrijd we scheuren alleen op het terein

    onderling mag er wedstrijdjes gedaan worden als ander dat ook goed vind

    (LET OP) schade is voor eigen rekening duz let goed op als je rijd en als je wedstrijd organuseerd is de kans op ongelukke veel groter

    alle merken en soorten auto s zijn welkom

    ONS PLAN WAAR WE WILLEN GAAN RIJDEN

    ik hep onderzocht waar we veel ruimte hebben om terijden en waar geen auto s of steeds fietsers+brommers steeds voorbij komen

    mijn plan was zaterdag 15 oktober bij asc nieuwland (voetbalclub) tegaan rijden

    op het (kunstgras) duz het gras gaat niet snel kapot als er ineens grote djeeps erover heen komen die het omploegen

    het is heel laag gras duz race auto s kunnen er ook op rijden en er is geen modder of wat dan ook

    plategrond waar we het willen gaan houden
    http://www.voetbal-clubs.nl/voetbal/ascnieuwland/images/69151.gif

    als je daar bent dan zal je wel al heel wat gerace horen moter (geluid) duz makelijk tevinden

    we gaan op (trainingsgras rijden) duz ik hoop dat daar geen wedstijd op die zaterdag word gespeeld

    maar dat zal wel goed komen:)

    (LET OP)

    ALS JE ZEKKER WEET DAT JE KOMT ZEG DAT NU HIER OP HET FORUM DAN KUNNEN WIJ REKENING MEE HOUDEN DAT IEDEREEN DAN AANWEZIG IS (OF DAT ER TOCH EEN WEDSTRIJD DAAR WORD GESPEELD OP PRICIES DAT VELD DAT WE NETJES WACHTEN DAT IEDEREEN ER IS DAN PAS WEG GAAN NAAR EEN ANDERE MOOIE PLEK IN DE BUURT WE WACHTEN DAN MAX 20 MIN

    versamelen gewoon voor de asc nieuwland intree poort om 13:00 mocht je later komen dan hoor je het gerace wel op het veld en kom je er gewoon bij:)

    het is gratis:)


    Groet Cityside
     
  18. Gojira

    Gojira Guest

    org(anus)eerd die houden we erin.

    begin maar vast een lijstje, als iedereen zich effe opgeeft(en ook komt), met auto, en frequentie.


    Kyosho giga crusher: kanaal 54, en kijkt nog of zwager enz meegaat
     
  19. Beethoven

    Beethoven

    Lid geworden:
    9 dec 2003
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Gouda
    Heb je wel even gecheckt bij de voetbalclub of hun het een goed idee vinden dat je op hun veld gaat rijden ?
     
  20. cityside

    cityside Guest

    anders horen we dat wel van ieamnd dat we eraf moeten ofzo daar in beurt hep je nog veel meer ruimte s duz das geen probleem

    hep der vroeger gevoetbalt:)
     

Deel Deze Pagina