Iets in de aard van Mini Submarine of ROV voor lange afstanden

• Topicstarter Topicstarter Berlingo
  • Startdatum Startdatum
B

Berlingo

Guest
Goeiedag mensen,

Ben momenteel met enkele andere vrienden een oplossing aan het zoeken
voor ons project.

Heb eigenlijk maar 1 korte duidelijke vraag...

Is het mogelijk om met een (zelfontworpen?) mini sub of rov lange afstanden(Bv. 3km) te varen onder water?
Je moet je geen vragen stellen over hoe de boot zijn route zal volgen etc...

Maar is het mogelijk ofniet? Met de technologie van tegenwoordig weet je maar nooit daarom dat ik dit vraag ;)

Met vriendelijke groeten

Berlingo

Danny slaat de spijker op de kop.
Dit is een beetje vreemd. Hier binnen komen, één vraag stellen, geheim houden waar het voor is en dan nog over technieken waar de ambitieuze terrorist van gaat watertanden?

Heren, het spijt me, maar eerst met meer bijzonderheden komen.
Wie, wat, waar wanneer hoe en waarom.
Anders draai ik deze draad hoogstpersoonlijk de nek om.
Ik verzoek de heren sub-schippers om tot nader order géén verdere bijzonderheden te vermelden. En nee, ik ben niet van lotje getikt.

Roel
Mod

hallo
alles is reeds gezegd over de gestelde vraag dacht ik
en onze mod heeft gelijk

het kan maar hoe het moet gebeuren vertel ik dus liever ook niet
ik heb er meer dan 30 jaar over gedaan en vind het een plezante hobby en wil het zeker zo houden

groetjes raf

Ik zal nog eens iets vragen de volgende keer :confused:

Mensen die mij een serieus antwoord hebben gegeven

Dank u wel!

Met vriendelijke groeten

Berlingo

Berlingo, wat wil je maken, waar gaat het voor dienen? DAT zijn de vragen die wij hier beantwoord willen zien, we zijn gewoon razend nieuwsgierig!
Als men een beetje terughoudend is omdat men er het fijne niet vanaf weet, is dat normaal, denk ik. Ook ik zou niet goed slapen mocht ik iemand "helpen" bij het uitvoeren van snode plannen. Beetje meer info en de goede raad zal toestromen!
Ben je bang dat iemand jou idee "pikt"? Zie het als een compliment! Een goed idee lenen is in mijn ogen niet verkeerd (tenzij voor mogelijk commerciële uitvoeringen, maar daar bestaat het patentrecht voor).

Laatst bewerkt:
Berlingo, wat wil je maken, waar gaat het voor dienen? DAT zijn de vragen die wij hier beantwoord willen zien, we zijn gewoon razend nieuwsgierig!
Als men een beetje terughoudend is omdat men er het fijne niet vanaf weet, is dat normaal, denk ik. Ook ik zou niet goed slapen mocht ik iemand "helpen" bij het uitvoeren van snode plannen. Beetje meer info en de goede raad zal toestromen!
Ben je bang dat iemand jou idee "pikt"? Zie het als een compliment! Een goed idee lenen is in mijn ogen niet verkeerd (tenzij voor mogelijk commerciële uitvoeringen, maar daar bestaat het patentrecht voor).

dit is het ja, je hebt volkomen gelijk!!morgoth924

hallo

waarom een slotje ????
een slotje dient volgens mij alleen om een topic waar niet met de forum regels word omgesprongen te sluiten

op dit topic niet meer antwoorden is dacht ik voldoende
alles is reeds gezegd dacht ik te hebben gelezen
dus laat dit naar de diepte verzinken (marianen trog 10.9 km)en nooit meer boven komen
groetjes raf

Back