IIFI 2011: 21 - 22 Mei Nijmegen, Netherlands

Hallo allemaal!

Vers van de pers: datum voor de IIFI 2011 is 21 en 22 mei!

Zal gehouden worden in de Jan Massinkhal te Nijmegen. Verdere details volgen in de uitnodiging komende week en natuurlijk via de website IIFI and Interscale - homepage

Gevlogen klassen: F1D, F1M, F1N, F1M jun.,F1L, Sainte, F4D Open Rubber, F4E Open Co2/Elect. F4F Peanut, Pistachio.

En nou allemaal hard aan het bouwen! ;)

Groeten,
Roel

IIFI and Interscale - homepage

Laatst bewerkt:
Zo dat is een datum om nu al naar uit te kijken en zal zeker van de partij zijn.
Dit keer hoop ik dat er niets tussen komt :wink:
En bouwen blijf ik doen .
maar richt mijn pijlen wel op schaal bouwen.
staat in ieder geval genoteerd.

Op de website van de IIFI 2011 staat nu de uitnodiging en het inschrijfformulier voor het evenement. Op dit moment is alles nog in het Engels, de Nederlandse vertaling volgt spoedig.

Voor de inspiratie is hier een foto die ik nam tijdens de Interscale 2010:
interscale-2010-peanut_photo-by-wout-moerman-40.jpg

Laatst bewerkt:
:confused: Helaas ik moet eerder gemaakte uitspraak ongedaan maken.
ook nu gaat het niks worden .
ben toch verhinderd en ben niet verder kunnen gaan met bouwen .
dus weet nu al zeker dat ik er niet zal kunnen zijn .
maar afwachten wat de toekomst geeft

Dat is jammer Gert-Jan! Maar ook al heb je niets afgebouwd, misschien kan je nog een kijkje komen nemen? Op zondag 22 mei word 's middags een demo gegeven en zijn ook kits en materialen te koop.

Voor het nog niet in zijn agenda heeft staan: De IIFI is op zaterdag 21 mei en zondag 22 mei. Er zal gevlogen worden in de volgende klassen:

Schaalklassen:
F4D (Open Schaal, Rubber aangedreven)
F4E (Open schaal, CO2/elektrisch aangedreven)
F4F Peanut
Pistachio

Duurvliegklassen:
F1D
F1M en F1M small (voor Junioren)
F1L (EZB)
F1N (Indoor Hand Launch glider, Indoor chuck)
Sainte

Voor meer info, kijk op: IIFI - homepage Hier vind je ook foto's van vorige editie's.

interscale-2010-pistachio_photo-by-wout-moerman-21.jpg

interscale-2010-peanut_photo-by-wout-moerman-21.jpg

Laatst bewerkt:
Beste Modelvliegers,

Op dit moment hebben zich al 20 deelnemers aangemeld, en we verwachten er nog heel wat meer. Om een indruk te geven:
- 11 uit Nederland
- 6 uit Engeland
- 2 uit Zweden
- 1 uit Duitsland

interscale-2010-peanut_photo-by-wout-moerman-1.jpg

Inmiddels hebben we 24 aanmeldingen, dus de teller loopt nog steeds. En voor wie niet aan de wedstrijd wil meedoen, maar wel wil kijken: 0p zondag 22 mei worden 's middags demonstraties indoorvliegen gegeven en zijn ook kits en materialen te koop. De zaal is hierrvoor geopend van 14.00 - 16.00.

Wout

IMG_3240-800.jpg

Naar mijn mening was deze editie van de IIFI weer een groot succes.
Volgend jaar alweer de 5e editie met wat speciale dingen vanwege het 5 jarige jubileum.

Back