Ik ben een Team Pilot !

Ongelofelijk maar waar !

Compass model heeft mij een team pilot gemaakt. Ik heb hun heli's altijd al mooi gevonden en enige tijd terug heb ik de kans gekregen met de baas van compass te praten.

Van het een kwam het ander en nu vlieg ik een 3Dplus. Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de kit en gemak van bouwen mij niet tegen valt !

Ben ook zeer benieuwd hoe hij vliegt, maar met dit weer kan het even op zich laten wachten.

Bedankt Compass! (en realflight ;))

Tot op de Dutch3d!

Paul

Mooi nieuws Paul! Je bent dan wel wat bescheiden over je vliegkunsten, maar je verdient het zeker. Tot D3D.

Gefeliciteerd Paul erg cool man, en nu maar hopen dat de temperatuur snel weer gaat stijgen want er moet nog flink getraind worden ... ben het nu wel een beetje zat om met 0 gr te vliegen. Succes en ik hoop je snel eens te zien vliegen met een compass model...

En een mooie demo video !!!

Gefeliciteerd Paul! Team Pilot heb je zeker verdient naar die uren/dagen/weken/maanden die je gesimd hebt! Als bescheidenheid een prijs had, dan had jij die gewonnen. Succes op het Dutch3D en tot op RealFlight ;)

Ik wist het al een tijdje dat hij gevraagd is om team pilot te worden voor Compass, heb Paul namelijk aan de lijn gehad net nadat hij met de man van Compass had gesproken.
Maar bij deze nogmaals gefeliciteerd!

Ik heb zijn heli ook al in het echt mogen aanschouwen, helaas niet vliegend door een onderdeel wat miste (gov. sensor), ook was het veels te koud om te vliegen.

Ik heb hem al aangeboden om vrijdag een filmpje te maken van de maiden, mits het weer goed is.

groeten remie

Gaaf! dus je gaat nu ook meedoen met de D3D :D

Ja hoor, ik ga gewoon gezellig meedoen met de dutch3D.

Vandaag gevlogen met mijn 3Dplus. Het is zeker wennen weer met een andere heli. Deze heli flipt en rolt zo moeiteloos en snel. Ik schrok er gewoon van.

Zeker een grote meerwaarde t.o.v mijn oude heli (trex 600n)

Yo Paul,

tof dat je 3D+ al eens aan de tand hebt kunnen voelen !! Deze is net als alle Compas heli's supersnel op cyclic !

Let's see some vids Paul !!

Succes en hopelijk tot op de 3Dmasters.

Grtz,
Dirk

Back