Ik ben eerdaags jarig en geef weg…..

Martin, inderdaad gefeliciteerd met uw (moet ik eigenlijk zeggen ;-)) verjaardag!

Ik had je al via mail gefeliciteerd Martin en vind je boek netjes en duidelijk. Maar ik moet wel zeggen dat dit inderdaad wel puur reclame is. Je geeft echt niets hoor, alleen als iemand 5,- betaald dan heb je er pas wat aan.

Wel moet ik er bij zeggen dat het die 5 euro echt wel waard is. Heel veel info voor de FP die je nergens anders in deze opzet kan vinden.

Zo, beetje extra reclame voor je....moet kunnen.

Gr. Neet

ps ik had het vakwerkje al eerder dan dit bericht besteld en later nog netjes een update ontvangen.
Heel mooi...

Laatst bewerkt door een moderator:
@Neet
Welke info uit het Ebook vindt jij belangrijk voor de forumlezers. Ik zou die dan kunnen toevoegen op mijn site.
Groeten
Martin

Het is in alle opzichten zeer welkome informatie als je begint met heli vliegen. Alle flarden die je overal leest zijn hierin samengevoegd. Gewoon lekker uitprinten en lezen die handel.

Maaaar, in het motor- en navigatiewereldje waar ik ook in zit krijg je dit soort informatie voor niets, noppes nada. Gewoon omdat we elkaar helpen en de bouwer of maker van iets dit ook als hobby ziet. Dit geeft veel meer voldoening dan er geld voor te vragen.

Het is toch ook een hobby voor jou?

Gr. Neet

Back