ik ben er uit het wordt een hpi electro sprint.

Discussie in 'Electro onroad' gestart door subaru, 30 okt 2003.

  1. subaru

    subaru Guest

    nou mensen ik ben eruitme auto wordt ene hpi electro sprint.gewoon een keer een electro lijkt me wel gaaf . kan ik ook eens een dagje vrij gaan rijden in eindhoven op de baan ? wie doet dit wel eens meer op de baan van eindhoven en wie heeft er ook een hpi sprint en hoe bevalt hij groetjes van ruud :roll:
     
  2. JOOT#2

    JOOT#2 Guest

    k heb een sprint, best tof wagentje, met een 16x2 motor gaat redelijk vlot vooruit, eigenlijk bijna even snel als men brandstof wagentje ging. (+-50kmh).

    Ik heb de rally gekocht ( niet da ge die echt voor rally kunt gebruiken) en die zijn bandjes waren van soft rubber ware op 2 maand ofzo kaal gereden.

    Ook moet je bij het chassis opletten dat het niet te heet wordt door je batterijen ( dus NIMH batts kopen, worden niet zo heel heet) of motor. Want het chassis wel hard en stijf maar door de hitte kan dit zachter en soepeler worden. ( Heb het gelukkig nog niet aan de hand). maar tis een sterk autotje, al paar keer tegen hoge snelheid over berm gevlogen en geen schade( buite krasjes op de kap) voor dat geld een aanrader.
     
  3. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ik heb ook sprint ep en ben er erg blij mee
    rijd echt super maar als je met 12X2 wil gaan rijden zou ik als ik jou was ff de bodemplaat en radio plaat maken van carbon of alu want gaat breken en is geen leuk gezicht :(
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Nee , een gebroken Bodemplaat rijdt ook niet zo lekker..Met een sprint kan je aardig hard rijden. Gewoon de zwakkere onderdelen tunen (Bodem + Radio plaat)
     
  5. modelbouwer

    modelbouwer Guest

    hey
    je moet gewoon in die bodem een stuk alu of carbon maken
    want het ziet er niet leuk uit als je zo je auto ziet stuk gaan
    doei
     
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Waar komt die onzin vandaan dat de bodemplaat te zwak is voor een 12 turns ????

    Alleen als je hem met zo'n motor op volle snelheid tegen een stoeprand parkeert zal het chassis het niet vol houden.....
     
  7. Stephan

    Stephan Guest

    En als jullie dan zeggen dat plastic niet goed genoeg is en je alu of carbon moet nemen waarom dan niet glasfiber? Is toch ook sterk genoeg? Ik denk dat je niet echt carbon nodig hebt als je geen wedstrijden wilt gaan rijden
    mzzls
     

Deel Deze Pagina