Ergens begin dit jaar de keus gemaakt om nu toch eens te gaan vliegen. En gekozen voor een motorzwever. Keurig een gebruikte Robbe Arcus RTF en niet gezwicht voor de verleiding om maar meteen een heel mooi toestel te kopen. De Robbe ziet er niet uit, dus vandaag langs de Action gereden en wat spuitbussen gehaald. Het oog wil nu eenmaal ook wat. Straks ook nog even een accu bestellen en dan is ie met een paar dagen klasr voor de 'maiden flight'. Die van mij dan, niet die van het toestel... 
Ik heb inmiddels heel wat uurtjes op de Phoenix gevlogen met een Radian en dat gaat mij best redelijk af. En een 4-kanaals heli gaat mij ook best goed af, ook een fbl model kan ik redelijk vliegen. Maar waar ga ik nu naartoe voor de eerste echte vlucht? Ik merk dat ik de drempel om direct naar een club te gaan best hoog vind. Ik wil nl gewoon eerst eens 'een beetje proberen'.
En nu...?

Ik heb inmiddels heel wat uurtjes op de Phoenix gevlogen met een Radian en dat gaat mij best redelijk af. En een 4-kanaals heli gaat mij ook best goed af, ook een fbl model kan ik redelijk vliegen. Maar waar ga ik nu naartoe voor de eerste echte vlucht? Ik merk dat ik de drempel om direct naar een club te gaan best hoog vind. Ik wil nl gewoon eerst eens 'een beetje proberen'.
En nu...?