Ik heb geen gps verbinding op mijn walkera qr x350 met devo 7 afstandbediening

Hi,

Ik heb sinds kort een Walkera qr x350 gekocht met een devo 7 afstandbediening. Ik begin het vliegen eindelijk een beetje onder controle te krijgen maar ik heb geen gps verbinding. Aangezien deze drone een return to home key heeft d.m.v. de gps verbinding lijkt het mij leuk als deze werkt. Ik heb al best veel op internet gezocht maar ik krijg nergens echt antwoord op of het is te ingewikkeld en ook nog is in het Engels. Ik heb deze drone 2dehands gekocht en was dus al ready to fly, dus ik heb niet echt veel verstand van het systeem.

Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat echt tof zijn, het lijkt me heerlijk dat de drone blijft hooveren bij gps verbinding en dat ik eindelijk wat hoger durf want dan kan ik altijd nog return to home doen.

Roel

Hi,

Het gaat om de normale versie niet de pro versie, de rechter led die knippert wel ( ik zal na werk kijken hoe vaak hij knippert) . Ik kan redelijk goed engels maar ik heb wel echt moeite met het begrijpen van de handleiding. Misschien weet u het probleem en/of hoe het moet worden opgelost.

Alvast bedankt!

Roel

Als hij knippert zou je gps moeten werken. Heb je wel een switch ingesteld om te switchen tussen de flighmodes ? Met een 3 switch kan je dan wisselen tussen manual, gps mode en RTH. Zie ook 4.0 in de gelinke manual.

Ik heb inderdaad gps verbinding, hij knippert 2 keer. Maar hij blijft niet echt op 1 plek hooveren ( je ziet wel dat ie zichzelf corrigeert ) maar niet op de goede manier. Ook bij RTH komt ie niet terug, hij doet wel wat maar als ik hem los zou laten zou ie in iedigeval niet heel terugkomen.

Ook was ik gister aan het vliegen en viel opeens 2 keer de verbinding weg, 1 keer kon ik hem nog net omhoog krijgen en 1 keer viel ie van 2 meter op de grond. Hier heb ik eerder nog geen last van gehad

Werkt de rest wel ? Dus GPS mode ? Als dat wel werkt heb je misschien de schakelaar niet juist ingesteld voor de RTH mode.

Back