Ik kan niet kiezen

• Topicstarter Topicstarter Ray
  • Startdatum Startdatum
R

Ray

Guest
Over 2 a 3 weken heb ik ongeveer 450 euro bij elkaar.
Ik heb ook 3 opties om het uit te geven, maar ik kan niet kiezen.

Nu dacht ik, ik plaats mijn opties hier in de hoop dat jullie mij kunnen helpen in mijn keuze.

Dit zijn mijn opties:
1. Hpi Nitro MT-2,
2. Hpi Nitro Rs4 3ss,
3. Mijn Hpi SNRS4 upgraden met : 2 bak, tuned pipe, luchtfilter set, body, wielen (velgen inserts en banden).

De mt lijkt me gaaf, ziet er mooi uit en kan ik ook off road rijden.
Off road rijden heeft mij ook altijd al geintreseerd ( een savage is natuurlijk ook erg gaaf maar dan moet ik telang doorsparen voor hetgeen wat ik wil hebben op mijn savage).

De Rs4 3 ss, meer keuze uit bodies, zit al een 2 bak in, meer tunings onderdelen, en kan evt racen tegen mijn snrs4

Of anders gewoon de auto die ik al heb upgraden.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groeten Raymon

Ik denk dat je eerst moet bedenken wat je wilt. Wil je on-road blijven rijden of off-road gaan? Wil je meedoen aan wedstrijden of wil je gewoon op de straat rijden?

Je zegt al dat je off-road leuk lijkt. Maar bedenk dan eerst waar je kan rijden. Is er een bos in de buurt of een parkje? Zo ja, dan zou ik een nitro MT-2 kopen. Aangezien je al een on-road hebt.

Als je onroad gaat rijden zou ik de nitro rs4 evo kopen :wink:

jasper nu zeg je dat wel, maar jij moet ook eens aan de offroad :lol:

ben vandaag bij de modelzaak geweest en heb het er daar natuurlijk ook even over gehad, en heb besloten om de rs4 evo te nemen.

De mt is mooi en ik hou ook wel van offroad, maar is toch in mijn situatie niet zo handig om te doen, zit namelijk in een rolstoel en als je dan pech heb op het ruwe terein is het niet zo makkelijk om erbij te komen (aangezien die stoelen niet echt voor offroad geschikt zijn :D ). De evo is ook beter dan de ss en daar zitten ook de meeste opties die ik voor de snrs4 wou kopen al op en ben ook goedkoper uit.

Bedankt voor de reacties in ieder geval.

Groeten Raymon

Volgens mij heeft niemand de HPI RS4-3 evo op het forum,

Dus kan jij (natuurlijk) je ervaringen kwijt als je er mee hebt gereden ;)

Het lijkt me zeker een mooie wagen.

Er staat nog een mooie RS4-3 2e hands te koop bij PKracing, bespaar je ook geld voor andere upgrades....

Dennis Volgens mij heeft niemand de HPI RS4-3 evo op het forum,

Dus kan jij (natuurlijk) je ervaringen kwijt als je er mee hebt gereden

Het lijkt me zeker een mooie wagen.

Nou ik heb de HPI RS4-3 evo, maar heel erg bekend ben ik nog niet met brandstof auto´s.
Het is een heerlijk bakkie hoor, gaat er vandoor als de brandweer!
Hij is makkelijk af te stellen, is erg sterk (kan ik weten want ik heb hem al vol gas tegen een stoep laten knalen...) en wat een heel groot voordeel is bij deze auto... hij heeft een electrische starter!
Zelf had ik eerst een rs4 -3 ss besteld, maar toen was deze afgeleverd... ik ben er zeer tevreden over.

Wat ook zo is dat de evo zeer compleet geleverd is... hij is zo goed als rijklaar. ( op de accu´s na)
En er zit standaard een snelle motor op en de 2 versnellingsbak.

Maar jah, je zal eerst moeten bekijken wat je wilt... meer on road of beginnen met off road.

Groet

Arjen

ik wil niet veel zeggen maar de rs4 3 type ss en de evo zijn toch iets anders
in de ss zijn al verstelbare stangen in gezet en er zit een betere motor in (in de vs gekocht) de evo motor maakt 29000 toeren per min en de ss motor 35000 toeren per min maar de ss motor is 2,09 cc en de evo is 2,49 cc en ze hebben allebei 1.2 pk maar de evo is al gebouwd en er zit al een zender in de rest is hetzelfde zoals diffs en kogelager etc.

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Back