Ik krijg geen notificatie mails meer.

Vandaag meerdere pb's gehad en reacties gezien op topics waar ik abonnement op heb, maar mails ontvangen van die zaken ho maar. Terwijl ik niks aan mijn instellingen gewijzigd heb. Wat is er aan de hand, iets op het forum of iets met gmail?

Dank,

Hugo

Robert heeft juist deze week gemeld dat voortaan de forummails via de Gmail server lopen, juist om te voorkomen dat ze als spam worden gezien.

Ik zal me eens abonneren op een drukke discussie (boten kroeg:D), dan even kijken hoe het bij mij is.

Groet,

Ad

Kan iemand hier even antwoorden en/of mij een pb sturen, dan kan ik de nieuwe instellingen checken?

Dank,

Hugo

Kan iemand hier even antwoorden

OK, hier je antwoord Hugo:D.

Vreemd, want die verandering was juist om filtering te voorkomen.
Ik mis ook mails over mijn abonnement op de schipperskroeg, maar die zitten niet in de spam bak:confused:

Groet,

Ad

Dank je wel, nu komt het wel binnen. Ik heb de afzender van de mail aan mijn adresboek toegevoegd in gmail, dan herkent gmail hem als zijnde veilig.

Hugo

Het gmail probleem duikt weer op sinds 3-2-2015.
Alle forummail wordt weer als spam gezien door gmail.
Ook na melden dat de mail niet als spam moet worden gezien verdwijnt alles weer in de spambak.

Het gmail probleem duikt weer op sinds 3-2-2015.
Alle forummail wordt weer als spam gezien door gmail.
Ook na melden dat de mail niet als spam moet worden gezien verdwijnt alles weer in de spambak.

Hier ook al maanden problemen en geen enkele mail van MBF komt aan, alles gaat zo de virtuele kliko in ;)

Ik heb zojuist een filter aangemaakt in gmail dat ervoor zou moeten zorgen dat het adres nooit als spam gezien zal worden. Het zal mij benieuwen. Als het werkt post ik wel een how-to link (of je googled even).

Hugo

Het werkt, want ik kreeg net de mail dat je dit postte.

Als je in gmail je muis op de verzender van een mail plaatst (mouse-over, niet klikken) krijg je de mogelijkheid tot toevoegen aan je kringen. Dat heb ik gedaan, en dan krijg je de mail dus wel weer gewoon. Tot de volgende wijziging. Google wil niet alleen weten wie je contacten zijn, maar je moet ze sinds kort dus ook voor ze orderen in kringen. Anders stoppen ze het gewoon in je spam. Ik vind het ver gaan.

Ik heb ergens in de privacy instellingen verandert dat ik de wijzigingen aan mijn kringen met helemaal niemand wil delen. Ik weet zo even niet meer waar, sorry.

Succes,

Hugo

Back