Ik wacht al vanaf 27 februari op mijn Radian PRO, is dit normaal als ze 2 weken beloven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kreeg een leuk aanbod van TopRC dat je 10% korting kreeg op je aankoop, nu wilde ik al lang de Pakzone Radian PRO hebben, volgens hun site zou hij ook nog eens op voorraad zijn, dus heb ik hem maar besteld, krijg ik de volgende dag dit onderstaand mailtje, ik had dus geen trek in het alternatief, de PRO heeft ook flaps en het alternatief niet, volgens TopRC konden ze de Radian PRO wel bestellen en dat zou ongeveer 2 weken duren, die twee weken wachten konden er ook nog wel bij, maar na twee weken geen Radian PRO binnen bij TopRC, en top op heden is hij er nog niet, en TopRC kan niet zeggen wanneer ze hem krijgen?ffice:office" /><O:p></O:p>
PKZ5480_a0__93763_zoom.jpg

Van andere modelbouw winkels krijg ik te horen dat het niet zolang hoeft te duren zeker niet omdat de Radian PRO gewoon in Duitsland bij HorizonHobby op voorraad zou zijn, dit kan elke dealer realtime zien wat ze bij HorizonHobby op voorraad hebben.<O:p></O:p>
<O:p></O:p>
Telkens als je belt kunnen ze niets zeggen over de levertijd, ik begin onderhand flink te balen van deze firma, is dit normaal voor deze branch?<O:p></O:p>
=====================================================================<O:p></O:p>
Beste xxxxxx, 28 februari 2013

Helaas hebben wij het door uw bestelde ( Radian PRO) toestel niet op voorraad. We hebben echter wel een heel goed alternatief, welke normaal wat duurder is, en ik nu voor dezelfde prijs wil aanbieden.
Het gaat om de Hype Relax II (zie bijlage)
Hieronder vind u de eigenschappen van het toestel:

De Hype Relax is een zweefvliegtuig waar iedereen mee kan vliegen. Wordt compleet en gedeeltelijk voorgemonteerd geleverd. Door de enorme spanwijdte van bijna 188cm vliegt dit vliegtuig stabiel, eenvoudig en is daarom uitermate geschikt voor de beginnende piloot. Het toestel is gemaakt van schokbestendig materiaal (EPO) en kan dus tegen een stootje. De Hype Relax II wordt geleverd inclusief 3S 11.1V 1300mah lipo accu, en balans lader.

hype__74537_zoom.jpg

Specificaties
- Spanwijdte: 1875mm
- Lengte: 1200mm
- Gewicht: 850 gram
- Lipo accu: 11.1V - 1300mah<O:p></O:p>
Wij zullen er voor zorgen dat er de juiste ontvanger in komt, zodat u het toestel kunt besturen met een Spektrum zender.<O:p></O:p>
--

Met vriendelijke groet,

TopRC<O:p></O:p>

=====================================================================

Maar na mijn idee komen deze situaties nogal eens voor bij de modelbouw shops, vandaar mijn vraag aan jullie of dit veel voorkomt;)

Kijk hier heb ik ook weer zo'n situatie, je belt telkens en dan wordt er van alles belooft, alleen het resultaat blijft uit
traxxas-stampede-4x4-topic-55

Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit nog nooit gehad.
Altijd goede service bij JFC racing, RCracingtwente Quartel etc. etc.

Tjah... Een groot probleem met de nederlandse winkeliers is dat een hoop uit duitsland moet komen...

Een enkel vliegtuigje bestellen kost te veel aan verzendkosten dus wachten ze en bouwen ze een grotere order op.

[mod]Dit is iets wat je louter en alleen met de winkel moet bespreken.....en om te vermijden dat dit een winkelbespreking wordt gaat deze dan ook dicht.....dank voor het begrip[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back