Ik wil dat diegene die draadjes verpesten tijdelijk van het forum worden verwijderd

Draadjes verziekers moeten tijdelijk van het forum worden verwijderd

• Ja 2 weken van het forum leren ze er niets van definitief verwijderen

Votes: 4 80,0%
  • Nee de andere forum leden moeten er maar onder lijden

Votes: 1 20,0%

• Total voters
    5
  • Poll closed .
Hey Bertus,

gevaarlijk draadje, dit draadje, maar wel begrijpelijk.
Ik volg het bewuste draadje, degene waardoor je waarschijnlijk deze draad hebt gestart.
Erg vreemd, er zijn twee mods aktief bezig in dat draadje... waarvan eentje mede zorgt voor de nodige ophef. Wanneer JIJ je draad begint te sturen word hij binnen 7 minuten door de andere mod op slot gedaan...
Een schrale troost, je draadje was waarschijnlijk op de juiste manier (zoals je het bedoeld had) verder gegaan! Af en toe zelf even sturen, en lukt dat niet, dan de mods eropaf!

Greetz, Aldert

Open dan een nieuw draadje joh, ipv zo enorm gefrustreerd te reageren op het sluiten van je draadje en er meteen het paranoïde idee bij te krijgen dat men je niet zou respecteren. Dat is echt niet een bijster slimme manier om met anderen om te gaan.
Ik begrijp terdege dat je al zeer lang lid bent en ik nog maar een dag, maar toch...

ASH

waarvan eentje mede zorgt voor de nodige ophef.

Ach kom Aaalie, niet overdrijven. Iemand plaatst een volledig offtopic, messcherpe reactie over clubs in een wildvliegdraadje. Hij krijgt van mij een even scherpe reactie terug en als mod de waarschuwing dat we bij het onderwerp moeten blijven.

Ik heb dat topic weer geopend, zie mijn bericht daar. Deze gaat op slot want veel goeds zal hier niet uit voortkomen.

Back