ik wil een edge540 of yak 55 aanschaffen

• Topicstarter Topicstarter ultim@te
  • Startdatum Startdatum
U

ultim@te

Guest
hebben jullie nog wat webshops of winkels waar ik voor een van deze kisten kan kijken .
Er gaat een DLE 30 motor op komen .
ik ken gonav en lindinger bijvoorbeeld maar er zal vast meer te koop zijn bij andere leveranciers.
graag jullie tips of aanbevelingen.
mvg eric

Je kunt ook eens op Pilot-RC Inc. kijken. Ze hebben (nog) geen Edge, maar wel een Yak en Extra in die grootte.

Kwaliteit is super, zijn de mensen van SD model die voor zichzelf zijn begonnen na de verkoop aan Thunder Tiger.

Eventueel in carbon versie en Oracover te verkrijgen. Ik heb zelf de 100cc Yak

Groet

Roald

Je kunt ook eens op Pilot-RC Inc. kijken. Ze hebben (nog) geen Edge, maar wel een Yak en Extra in die grootte.

Kwaliteit is super, zijn de mensen van SD model die voor zichzelf zijn begonnen na de verkoop aan Thunder Tiger.

Eventueel in carbon versie en Oracover te verkrijgen. Ik heb zelf de 100cc Yak

Groet

Roald

Ja en of dit zijn super strakke modellen , ik heb zelf de yak 54 50cc, en de extra 300 50cc van pilot-rc

zoek even op mattfly italie, ben ik tevreden over!

hey chris das een leuke tip maar ik heb vorige keer al gezochtt maar mijn italiaans is niet zo best vandaag de dag.
effe gekeken by pilot maar ik wil liever iets wat dichter in de buurt is zodat ik niet weer een vermogen aan inklaring en btw weg gooi .
ik vind dit zo verschrikkelijk niet tof om deze kosten te moeten betalen aan die ``gelegaliseerde maffia`` oftewel de douane.
beter iets wat binnen europa is en niet met het vliegtuig verzonden hoeft te worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
met google translate geraak je al heel ver hoor, enne ik mail altijd in het engels, verstaan ze ook ze antwoorden dan ook wel:p

met google translate geraak je al heel ver hoor, enne ik mail altijd in het engels, verstaan ze ook ze antwoorden dan ook wel:p
oke ik ben al een beetje aan het kijken geweest maar ik denk dat ik nog effe door spaar en dan voor een model van 2,25 span ga kijken met een DLE 55 motor erop .
ik heb een katana van 1,80 en de ultimate van 1,80 dus ik denk dat een 2,25 yak of misschien en su 26 bij nader inzien toch wel iets interessanter is.
gr eric

Back