Ik wil graag beginnen met zweefvliegen

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
Hi

Ik heb een Robbe cf 16 zender en ontvanger gekocht en wil graag met een elektro zwever aan de slag. Ik heb een jaar of 15 geleden met een moter vliegtuig gevlogen het is me dus niet helemaal vreemd.
ik wil eigenlijk ook geen kleine zwever maar iets van 2 tot 3 m. met rolroeren. Wat moet ik kopen of maken, graag jullie advies

Groet Toni

Ik kan je van harte de Silent Dream van FVK www.fvk.de aanbevelen. Heel veel waar voor je geld en zweeft ronduit geweldig. Verder zou je kunnen denken aan de Elipsoid of Last Down van Reichard www.staufenbiel.com , de laatste 2 zijn waarschijnlijk ook wel te krijgen via Superwings in Driebergen (vliegen ook heel goed, maar duidelijk mindere kwaliteit dan de FVK modellen).

De Last Down XXL en Silent Dream 2,5m hebben dit jaar bij ons in de club beide vluchten van anderhalfuur gemaakt....... :!:

Wil je helemaal lekker zweven, trakteer jezelf dan eens op een vario www.tek-variometer.de

Have fun :D

Hoi Eelco

Die Silent Dream ziet er goed uit maar waar kan ik die kopen.
Of moet ik hem bij FVK bestellen.

Groet Toni

Yep. Gewoon bij FVK bestellen. Tot nu toe nooit problemen met ze gehad. Korrekt, vlot, etc... :D

Back