ik word gek van de marktmeesters

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Forum veteraan
de titel zegt genoeg,
ze halen veel tesnel berichten weg terweil het wel met degelijk met het onderwerp temaken heeft.
ik kan amper wat plaatsen met een reactie op iets of het is al weg gehaald.
dat vind ik iets te overdreven!!!!!!!

kan dit niet anders?

Ik heb nergens last van.
Ik vind juist dat het een stuk beter gaat op het forum de laatste tijd.
In wat voor soort draadjes gebeurd dat dan?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

een draatje van een kyosho osmose, maar kan ik zo niet meer vinden.
en het is wel vaker, in het draatje van die ontvanger bv dat ik zij dat ik hem voor 90 euro ook in de winkel kon halen.. binnen half uur ong was hij weg.
van die osmose. zij ik dat ik hem zonder brandstof motor wilde want ik doe alleen electro vliegen. en dat was ook gelijk weg.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zeg overgens niet dat ze alleen maar verkeerde dingen doen,, ze sluiten wel mooi snel enzo..
maar dit gaat ook wat te snel vind ik.
vooral alexander is er te snel in vind ik

ja dat het er niet bij hoort, maar als ik iets typ daar denk ik echt wel na hoort het er bij of niet..

Oke nu snap ik het beter in het verkoop draadje heb ik het gezien.
Ik stoor me ook aan de prijzen die er wel eens staan.
Voor minder heb je vaak iets nieuws.
Ik doe mijn best om er niet meer op te reageren in die zin.
Als mensen iets tweedehands willen kopen wat duurder is als nieuw, moeten ze het zelf maar weten.
Ik stoor me vaak aan draadjes die al tien keer op het forum staan.
Ik zet er dan tegenwoordig bij dat de zoek functie gratis is.

De aanwezigheid van de nieuwe moderatos is inderdaad mij ook opgevallen ze zijn echt aanwezig op dit moment zou straks wel wat minder worden denk ik het is ook nieuw voor deze mensen ik vindt het niet storend kan ook gouw heb er geen last van maar men merkt het wel

Hoi,

als men de prijs in een verkoopadvertentie te hoog vind, dan is de beste methode: gewoon NIET reageren :)

Als het betreffende artikel niet wordt verkocht, zakt de prijs vanzelf hoor ...

Grtz,
Menno

dat snap ik ook wel,, maar ik heb ook gewoon via pb een bod gedaan..
dat maakt ook verder niet uit,, het gaat hij om dat ze veel te snel zegen dat het er niets mee temaken heeft,
ik had bij die ontvanger gezegt dat k er dan van afzie. omdat.... en dat word weg gehaald. en dat vind ik onzin.

ja dat zal wel, maar als iets gewoon bij het onderwerp hoort hoeft dat toch niet weg? of zie ik dat verkeerd?

Voordat er marktmeesters waren is er een heel topic geweest waarin het niet goed was dat mensen reageerden op advertenties. Je mocht niets in een advertentie zeggen, alleen als je het wilde kopen. Als iemand een calmato voor 1000 euro te koop zette, mocht je daar niets van zeggen, dat was de strekking van dat draadje. Daar waren een HELEBOEL mensen het over eens, er mocht vooral niet een opmerking geplaatst worden.

Nu is Alexzzz marktmeester en nu is het ineens niet goed dat ie daarop ingrijpt. Volgens mij doet hij precies wat men destijds wilde.

De strekking van het klaagdraadje was toen: het enige wat on-topic is in verkoop topics, is een bod op hetgeen te koop staat.

Is dat duur een calmato voor €1000,-? :mrgreen:

Ik denk dat we blij mogen zijn met de actieve mods/marktmeesters :yes:.

Voor de zoveelste keer. Ik zei niet dat ze hun werk niet goed doen. Ik vind het ook fijn dat wat verkocht is gelijk op slot gaat. MAAR als je iets zegt wat er gewoon bij hoort. O.a waarom je toch van de koop afziet. Hoeft dat niet weg lijkt mij.. En heeft dat gewoon met het onderwerp te maken.. Als je over iets anders gaat praten dan er verkocht word of tever wat het onderwerp afwijkt hoort het daar niet en moet het weg. Maar niet als het gewoon met het onderwerp temaken heeft.
Posted via Mobile Device

Owja henry. Je zegt het zelf wat on-topic is moet blijven... Dus zolang het over het onderwerp gaat. Mag het blijven. Dus als je van een koop afziet is dat het onderwerp. Dus mag het blijven. Toch? Zijn je eigen woorden.
Posted via Mobile Device

Volgens mij is je punt duidelijk, slotje dan maar voor dit draadje? ;)

Geloof me dat je genoeg berichtjes krijgt of er berichten weg mogen of dat iemand het ergens niet mee eens is. Ik ga van het principe uit dat je iemand (liefst via pb zodat er niets escaleert) er op wijst dat hij/zij zich aan de regels moet houden. Consequent zijn is soms lastig want waar ligt de grens van wat je wel en niet moet toestaan....

Om het nog mooier te maken, ik had jouw berichtje wel laten staan maar de rest ook weggehaald. Je ziet dus dat het niet altijd meevalt om het goed te doen. Als je in gedachten probeert te houden dat we het allemaal goed proberen te doen dan komt het wel goed. Teentjes allemaal weer binnenboord en lekker slapen nu :)

Owja henry. Je zegt het zelf wat on-topic is moet blijven... Dus zolang het over het onderwerp gaat. Mag het blijven. Dus als je van een koop afziet is dat het onderwerp. Dus mag het blijven. Toch? Zijn je eigen woorden.
Posted via Mobile Device

Klopt.. dat je van de koop afziet, is on-topic. Dat je voor 10 euro meer een nieuwe hebt, niet ;)

Nouja, als dat zijn reden is om af te zien van de verkoop dan is het wel weer ontopic ;)

Dit is dus het constante dilemma waar je mee zit, wel of niet ingrijpen en hoever ga je dan. Zie mijn eerder geplaatste reactie over het goed proberen te doen :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back