ik word gek van de marktmeesters

Status
Niet open voor verdere reacties.
raymond.
ik kijk er best wel vaak op het te koop forum en kan er weinig slechts vinden.
en als er een postje van jouw is ge delete....tja tot 10 tellen..
dat doe ik als mod nu ook vaak..het blijft moeilijk om het voor iedereen goed te doen.

en op google kan iedereen prijzen vergelijken..

wel snap ik niet wat al die posts in het overige gedeelte moeten .
die kunnen 90% ergens bij worden geplaatst.
uitlaten en motoren van tuigje,s bij tuigje,s
elektro motoren bij elektro.
enz enz accu,s bij elektro.

slotje......gaat toch nog netjes

of zit ik daar fout mee????????
groeten wiebe.

Alles gaat keurig volgens de regels;

-advertenties ouder dan 2 maanden worden verwijderd (zie forum-regels)
-off-topic posts worden verwijderd
-Advertenties waarvan het product is verkocht gaan op slot
-Die "verkocht"-advertenties worden verwijderd na +/- 1 week
-Prijsdiscussies zijn in principe niet toegestaan, dat er wel eens wat wordt gezegd is niet erg, maar het voorbeeld van die futaba ontvanger ging simpelweg te ver. Overigens heb ik dit in overleg met de andere moderators gedaan, hier kan nu dus ook geen discussie over bestaan, de regels zijn de regels.

Het gehele te koop/gevraagd gedeelte is na de 2-maanden regel zo'n 5000 advertenties kwijtgeraakt (ik ben 2 dagen fanatiek aan het klikken geweest:mrgreen:)

Overigens staat de titel van dit draadje mij totaal niet aan. Als er problemen zijn kun je de betreffende marktmeester of moderator een pb sturen. Is er dan nog geen bevredigende oplossing, kun je altijd nog naar Robert toe;)

Alles gaat keurig volgens de regels;

-advertenties ouder dan 2 maanden worden verwijderd (zie forum-regels)
-off-topic posts worden verwijderd
-Advertenties waarvan het product is verkocht gaan op slot
-Die "verkocht"-advertenties worden verwijderd na +/- 1 week
-Prijsdiscussies zijn in principe niet toegestaan, dat er wel eens wat wordt gezegd is niet erg, maar het voorbeeld van die futaba ontvanger ging simpelweg te ver. Overigens heb ik dit in overleg met de andere moderators gedaan, hier kan nu dus ook geen discussie over bestaan, de regels zijn de regels.

Het gehele te koop/gevraagd gedeelte is na de 2-maanden regel zo'n 5000 advertenties kwijtgeraakt (ik ben 2 dagen fanatiek aan het klikken geweest:mrgreen:)

Overigens staat de titel van dit draadje mij totaal niet aan. Als er problemen zijn kun je de betreffende marktmeester of moderator een pb sturen. Is er dan nog geen bevredigende oplossing, kun je altijd nog naar Robert toe;)

Men moet poetsen, men moet flossen :cool:

Volgens mij is er wel genoeg gezegd in dit draadje. Als forum/moderator/marktmeester kan je het nooit goed doen. Eerst was het een zootje in het te koop deel, nemen we maatregelen is het weer niet goed. Toppunt daarvan is wel het uberhaupt openen van een draadje als dit!!! Laten we vooral gaan schoppen, zeuren en miepen tegen de mensen die in hun vrije tijd mede hobbyisten gratis en voor niks een geniaal medium aanbiedein om kennis te delen, dingen te verkopen of zich te vergapen aan de meest waanzinnige dingen die mede modelbouwers maken!

LEUK!! :(

Klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back