G
Gert Bikker
Guest
Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje met het ver lijmen van;
Ik ben een kist van ZN line aan bouwen met een kunstroof romp van epoxy.
Zijn hier misschien nog meer mensen die ervaring hebben met het lijmen van BV de motor wand. Ik ben veel proefjes aan het doen om de juiste lijm te vinden hier voor maar tot nu toe heb ik de juiste lijm met een 100% goede hechting nog net gevonden.
Ik heb het met diverse lijmen geprobeerd Z-poxy 30 minuten lijm, gewone Epoxy, Polyester, Fiber-Poxy , nu licht nog te drongen de lijm Araldit.
Ik heb alles goed geschuurd en ontvet, met allerlei soorten ontvette.
Ja ik ben nu eff het spoor bijster wat ik nu moet toe passen hier voor.
Ik ben wel benieuwt naar mensen die ook eens zo’n kist hebben gebouwd en wat die hebben toegepast voor het verlijmen van deze onderdeelen.
Ik heb een probleempje met het ver lijmen van;
Ik ben een kist van ZN line aan bouwen met een kunstroof romp van epoxy.
Zijn hier misschien nog meer mensen die ervaring hebben met het lijmen van BV de motor wand. Ik ben veel proefjes aan het doen om de juiste lijm te vinden hier voor maar tot nu toe heb ik de juiste lijm met een 100% goede hechting nog net gevonden.
Ik heb het met diverse lijmen geprobeerd Z-poxy 30 minuten lijm, gewone Epoxy, Polyester, Fiber-Poxy , nu licht nog te drongen de lijm Araldit.
Ik heb alles goed geschuurd en ontvet, met allerlei soorten ontvette.
Ja ik ben nu eff het spoor bijster wat ik nu moet toe passen hier voor.
Ik ben wel benieuwt naar mensen die ook eens zo’n kist hebben gebouwd en wat die hebben toegepast voor het verlijmen van deze onderdeelen.