Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zoek een bouw tekening/plan van de USS Missouri.
Ik heb de romp al maar ik zouw een tekening/plan willen hebben van de boven bouw .
Wie wil me helpen of waar vind ik zo iets?
Alvast bedankt,
Benny.
Spijtig genoeg was je niet aanwezig op de WEX modelbouwsalon te Marche en Famenne ( voor jou een beetje ver rijden , geef ik toe ) , maar daar was er een "IOWA class" schip , op schaal 1/150 , om bij te huilen , zo mooi was het gedaan ...
ik stond "paf" van deze model , en erbij was er de Nimitz op dezelfde schaal :
op deze foto , kan je de IOWA al achter bekijken :
hier een detailphoto van de Nimitz :
ter herinnering : schaal 1/150
de goeie adres om plannen te bekomen is reeds door Zinnia aangegeven : Taubman
Mooie foto's jongens,
Hoe zet je die er op?
Mijn boot is 1/128 jammer eigelijk want ik heb ook de pollux en 2 statiche duikboten ook schaal 1/100 maarja je kunt niet alles hebben.
Benn_y, zelfs op 1:128 ga je nog mooi kunnen slepen met die Pollux. In mijn slepertje zit een Graupner Multispeed 140 aandrijving met een overbrenging van 1:3, en een koperen schroef van 35mm !!
Voor het publiceren van foto's is er een prima gebruiksaanwijzing:http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=23899
Maak in het foto archief je eigen Galerij aan, dat vergemakkelijkt het terugvinden van de foto's.
Klik op het bewuste fotootje in de gallerij, zodat het vergroot. Dan met de rechtermuisknop de foto aanklikken, ga naar eigenschappen, aanklikken Dan het adres selekteren en kopieren.
Dan in dit antwoord, het gekopieerde adres, plakken en plaatsen tussen
, dan moet het erop staan. Let op dat er nergens geen spaties tussensluipen, en het bestand mag max 460x640pixels zijn en max 75Kb
Hallo,
Alle informatie is welkom over de USS.Missouri en vooral van de bovenbouw.
Als iemand daar iets heeft van liggen plannen of tekeningen en er kopies van wil maken of zo,is dat allemaal welkom.
Alvast bedankt,
Benny.