Ik zoek een DLG van 1,50 meter..........

Hallo,

Ik zoek een kant en klare DLG van ongeveer 1,50 meter of een waar je niet al te veel aan moet bouwen.
Wie heeft er een suggestie.

Mvg,

Ha die Daniël.
Ik wist het wel. Ooit gaat die ook nog eens aan de DLG. Het is alweer wat jaartjes geleden dat we in Zuidlaren stonden te gooien.
Er wordtnog steeds volop gesmeten alleen zitten we nu 5km naar het zuiden op een schitterend veld in Annen. Je bent van harte welkom. Er is veel gebeurd in de tussenliggende jaren. Waren we toen blij als we 3 belletjes op een middag hadden zijn we nu chagerijnig als we per vlucht geen thermiek gehad hebben :p
Inmiddels zijn er redelijk wat goede tweedehands kisten te verkrijgen. Op de F3K pagina Start heeft Arno momenteel 2 te koop. Alex maakt ook zeer goede kisten en af en toe gaat er bij Loet ook wat weg.
Momenteel bezit ik 3 kisten waarvan 1 Aspirin eventueel in de verkoop mag.
Wil je heel weinig uitgeven en ben je niet te beroerd om twee dagen te knutselen heb ik nog een oude Turbo2004 liggen.

Hey Daniël,

mogelijk voor héél weinig een Blaster. Alles reeds ingebouwd, rompje is net door Theo weer compleet gerenoveerd. Het cockpitkapje is niet orgineel, en de vleugel heeft erg veel ervaring. Kan voor héél weinig weg (omdat hij "in de groep blijft").
Wil je een prestatieDLG (alla Twister/Aspirine), dan is hij niet geschikt. Blaster is super om het DLG'en te leren en veel plezier van te hebben.

Greetz van Aldert

Ha die Daniël.
Ik wist het wel. Ooit gaat die ook nog eens aan de DLG. Het is alweer wat jaartjes geleden dat we in Zuidlaren stonden te gooien.
Er wordtnog steeds volop gesmeten alleen zitten we nu 5km naar het zuiden op een schitterend veld in Annen. Je bent van harte welkom.

Ja leuk is dat he, zo komen we elkaar weer tegen. Zullen we anders eens afspreken daar in Annen kan ik eens kijken hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Als je aan adres daarvan hebt moet je maar eens mailen als je daar weer heen gaat. Op zich wil ik die Aspirine wel eens bekijken.

Hey Daniël,

Wil je een prestatieDLG (alla Twister/Aspirine), dan is hij niet geschikt. Blaster is super om het DLG'en te leren en veel plezier van te hebben.

Greetz van Aldert

Ik ga toch denk meer voor zo een Twister/Aspirine.

@Alex, wat gaat dat zo ongeveer kosten.

Mvg,

Back