Zo en vanaf hier weer verder: Inmiddels is er veel gebeurd.
Ik heb de twee XS-en weer rijdend met knappe regelaars.
Een mooie rolkooi/ assesoire beugels gemonteerd. Maatwerkbody staat te drogen in de oven.
De eerste mal voor de fpv capsule is gesneuveld, maar ik geef niet op.
Het is me nog steeds niet gelukt om een Zenmuse heel te houden/ bruikbare beelden mee te maken.
Het monteren van een relaieer station op een XS is geen succes, zelfs niet met 1/2 offset velgen. Ik had hem als test gebouwd van een ontvanger en servo die de potmeters bedienden van een 2e TX. Het werkt want van de vertraging heb ik geen last door mijn gebruik, echter valt de vertraging zelfs bij een snelle ronde niet op door de snelle servo's.
Ik wil de module als losse zelfstandige module opbouwen zodat de grote auto hem kan achterlaten en oppikken. Daarvoor ben ik nu testen aan het den met een electrisch koppelbare aanhanger wat dramatisch uitpakt tot nu toe! (electro magneten/ vaste magneten, servo koppelingen enz werken moeilijk bij het weer aankoppelen. Dit omdat de moduleniet op een plek kan worden achter gelaten die in het zicht licht ivm evt diefstal
heeft iemand nog een goede tip voor een fpv camera voor snachts? mijn duurdere camera's pakken de IR stralers slecht op. (fatshark "fpv tuned' cam oa)