ik zoek plannen van GO31 Morgenster

dag allemaal ,

ik ben in contact met een franse modelbouwer die graag de GO31 "Morgenster" zou willen bouwen .

ik heb reeds enkele weken geleden een email gestuurd naat het scheepswerf dat het schip bouwde , maar zonder resultaat .

zou er iemand hier zijn die in het bezit is van deze plannen of die een goeie adres heeft waar ik deze plannen zou kunnen bemachtigen ...

Ik dacht van de schipper van dit schip of de reder te contacteren , maar heb geen adres kunnen vinden...

NVM brengt geen plan van de GO31 uit , ik heb het al bekeken

hierbij een foto : http://www.kotter.nl/kotters/GO31.html

met dank ,

Laurent

Dat lijkt me een Maaskant kotter, vertoond sterke overeenkomsten met de HD29, ook Morgenster van Rederij Bakker in Den Helder. Hier heb ik een aantal jaren geleden een model van gebouwd en daar heb ik nog wel wat gegevens van, je kunt het ook eens proberen bij de leden van de MKCN, op www.mkcn.nl.

Hans

Is inderdaad een kotter van Maaskant,
Wij zetten daar geregeld schepen droog, dus eventueel kan ik ook wel proberen om eens een lijntje uit gooien

Trouwens als het niet persee de GO31 moet zijn maar een willekeurige dichtkonter, heb ik wel de tekeningen van de HD3 liggen, die hebben wij enkele weken geleden aangekocht.

Groet,
Andre

Dag allemaal ,

bedankt voor jullie "inputs"

de GO31 is inderdaad een "Maaskant" product

ik heb ondertussen gebeld naar de eigenaar/reder ( hij was spijtig genoeg op zee , heb z'n broer aan de lijn gehad , een heel aangenaam iemand ... )

ik wacht op nieuws & ik hou jullie op de hoogte ...

de groetjes

Laurent

dag Arnold ,

ik heb weken geleden een antwoord op mijn vraag bij de reder gehad : " ik moet het vragen aan het scheepswerf als ik de plannen aan iemand mag afstaan"

geen nieuws ondertussen , dus vermoed ik dat het Maaskant Scheepswerf niets vrijlaat , of is de reder mij vergeten

de groetjes ,

Laurent

Laurent ,

ik ben van de week bij Maaskant geweest en heb het er nog even over het verstrekken van tekeningen gehad. Daar zeiden ze precies het omgekeerde, ''oei wordt moeilijk, we weten niet of de eigenaar dat wel wil''.

Vreemd,

Groet,
Andre

Back