ik zoek s-slag bladen rechts om draaiend voor de logo 10

Toch denk ik dat er hier wat fout gaat.

Op onderstaande site komt men op ongeveer 2100 toeren met 15 tands.

Ik heb met een logo 10 gevlogen met 14 tands, en 2000 toeren op zijn kop en dik 20 min. kunnen oefenen!
Weliswaar met lipo 4s4p dus 14.8 volt aan boord maar toch.

Hey Michel, daar komt jouw Logo 10 toch ook wel aan zo ongeveer??
O ja, motor is de Hacker C50 13 L. ESC CC60.

(ik heb dezelfde setup, maar ik mis de lipo's nog, $ $ $ $ $ $)

"Heli:
Logo 10
Pilot name (first/last):
Patrick Pyo

Motor:
Hacker C50-13L
ESC:
Hacker 48-3P OPTO

#/type of cells:
TP8000-4S4P G2
Pinion:
15 Tooth

Blades:
MS 515mm Carbon / MS 80mm
Ready to fly weight:
2663 grams

Servos:
Futaba S9650
Gyro/Servo:
Futaba 401/S9253

Aerobatic RPM:
2,100
Turbo RPM:
2,100

Flight time-mild aerobatic
20 minutes
Flight time-heavy aerobatic
18 minutes

Upgrades:
Carbon frames, QuickUK Alloy blade grips, QWW Alloy t/r assembly, Carbon boom, Duel Carbon boom supports, Carbon vertical/horizontal fins, Alloy fin clamps, Alloy motor mount, Alloy upper cathedral, BB mixing arms, BB tail pitch lever, UBEC, Alloy ESC mount, Carbon/Alloy gyro mount, Micro cooling fan, Alloy tail box, Alloy gear, Alloy swashplate, Carbon t/r push rod, Fiberglass canopy, V-Blade paddles, Hardened main and tail shaft."

http://www.logoheli.com/hotsetups.htm

Martin
 
Weet ik Marco,

Maar als je dat soort dingen wilt gaan doen, die je hierboven omschreef, heb je in ieder geval meer power nodig!
En of die s slag bladen dan zo'n goed idee is met deze stup?????

En je schreef ook al dat hij met vol pitch niet echt hard omhoog ging.........
Ik ben bang dat het je bijzonder tegenvalt wat er gebeurt als je er: en wat onder hangt (camera) en wellicht aluminium bladen erop gooit. Ik vermoedt dat je geen vliegtijd overhoudt.

Martin

Ps ik neusde even op de site van Henk joyce, en zag dat hij Voor de Orbit 20-12 zelfs 23 tands adviseerd.......... :? dus waarom eerst 22 ?
zoals hier al gezegd, misschien een celletje erbij ????
 
ik ga over een tijdje 5s4p vliegen. maar eerst geld sparen.
maar onder tussen vliegt die al stukken beter hij trekt nu ook al aardig omhoog. maar met s-slag krijg je net dat beetje extra lift. zo dat dus die camera met het zelfde gemak naar boven komt
 
Back
Top