align wisselt wel eens. ik heb er al verschrikkelijk lang niet meer naar gekeken..
Maar volgens mij geeft align een soort rustige instelling, wat dus die 5 graden midstick is..
en een soort gevorderde instelling, wat dan de 0 graden is.
Het ligt er ook weer aan welke heli je pakt..
Kan makkelijk dat een hedendaagse nieuwe dfc alleen maar de 0 graden midstick in de handleiding heeft staan..
Maar mijn 600 N had volgens mij beide beschreven..
(ff opgezocht.. mijn heli heeft ook een idle 2 beschreven, "3d flight", waarbij de 0 graden midstick wordt genoemd..)
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCIQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ircha.org%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2FDigital%2520Library%2FAlign%2520Trex%2520600N.pdf&ei=9Iy-U5qPBorx0gXexYHACg&usg=AFQjCNFm3zjaupulYBiJyYbXoA3PCZpP2w&sig2=avJu_Yset6jAAumdY0F1SQ&bvm=bv.70138588,d.d2k
Kortweg.. the manual sucks...
trouwens.. ik zet zelf mijn pitch in alle vliegmodussen identiek
enigste uitzondering is normal, waar ik als laagste pitch -5 oid instel. rest identiek.
Schakel ik een keer vliegend naar een andere vliegmodus, valt de bokkesprong doorgaans erg mee.
alleen schakel ik doorgaans op de grond al over, om daarna niet meer te schakelen tot de landing
@rheli:
alles kan.. Maar dan heb je iets gedaan wat niet in de handleiding staat ;-)
officieel moet je de setup doorlopen, en na de trimstap mag je van hem niet meer aan de zender zitten om de servowegen te beinvloeden..
al geloof ik niet dat het verder veel uitmaakt voor de vbar, als hij zijn eindpunten maar goed heeft staan.