Ik zou het niet meer weten???

hallo,

Ik zou het echt niet meer weten, welk vliegtuig dat ik moet ga kopen??

Easystar lijkt mij wel iets want op dit forum zijn ze daar tevreden over, maar het model ziet er niet uit vind ik persoonlijk.

ahja zou ook een shockflyer goed zijn voor een beginner?

Groeten Steven

nee schokflyer is pas voor later je kan beter beginnen met Slowstick of Easystar

ja ik heb gehoord van een maat dat je nu de roeruitslagen nu verkleint en rusting vliegt gaat dat ook hé

Groetjes Steven

ja dat gaat maar niet voor een beginner. Kom zondag eens kijken in Helchteren tijdens de indoor meet daar, gegarandeerd dat er dan genoeg shock-flyers aanwezig zullen zijn, dan kan je gelijk zelf zien dat dit een slecht advies was.

En ja ik ben er dan ook, chips moet nog snel effe een nieuwe Pushy-Galore maken voor dan.

Ik zal er zijn maar weet niet hoe laat, zaterdag even naar Rotterdam gaan feeste :D :p dus ik weet ook niet hoe laat dat ik terug ben

maar mij zul je daar zien

Groetjes Steven

Een slowstick is dat het zelfde als een Protech Slomo?
want er zijn zoveel soorten? slowflyer, slowstick, parkflyer,...

Gtrz

GWSslowstick.jpg

Dit is de SlowStick van GWS. Er zijn verschillende uitvoeringen, maar deze heb ik dus. Gisteren half uur mee gevlogen, vandaag met een windvlaag maar 15 sec mee gevlogen. hoe minder wind hoe leuker dus. indoor lijkt me nog het best.

Als je een filpje wilt zien van mijn vliegende SS, dan kan je me even toevoegen op MSN. Ik kan het je dan wel even doorsturen (iets van 4 of 4,5 mb)

Mail adres is roderick_schmitz@hotmail.com

Greetz

Rode

(edit) ik zie dat je in belgie woont, ik had mijne hierzo besteld: http://www.home-flyer.com/ Voor als je zeker weet dat je de SS wilt kopen.

Sorry, eigenlijk erg offtopic(excucces excucces)

@ Theo, "effe"een Pushy-galore maken? ik was benieuwd wat dat voor een vliegtuigje was, maar ziet er erg spectaculair uit.. Start eens een topic van je bouw, ben erg benieuwd..

ik heb een slowmo gehad maar binnen is het te snel vind ik persoonlijk
kijk is naar de bleriot III van ikarus die vind ik persoonlijk rustiger vliegen
maar is iets duurder is de aanschaf
de ima stick is mischien ook wel wat maar heb ik persoonlijk geen ervaring mee

Een Slowmo binnen te snel? Onzin, is mijn eerste indoor model en veel makkelijker dan Ultimate en Shocky-achtigen...

als deze te snel vliegen , dan zou ik aanraden om een balon met helium te vliegen. inderdaad kan er verschil zitten tussen de modellen van verschillende fabrikanten, is dan wel het soort motor dat ze gebruiken.

Ik heb zelf leren vliegen met een litestick in combinatie met FMS op de PC. Litestick/slomo etc. is echt niet te snel voor binnen. En vliegt je prop eraf dan kun je het nog rustig landen. Eerst rustig achtjes proberen te vliegen, dan touch en go's, dan loopings, en dan...ben je het zat en wil je wat meer, maar dan ben je wel een tijdje verder.

Ik heb nu een Ultimate met op m'n zender begrensde roeruitslagen, want van liteflyer naar Ultimate is een wereld van verschil. Naarmate de bewegingen gecontroleerder worden ga ik m'n roeruitslagen steeds minder begrenzen. Ook hier zeg ik eerst op de simulator proberen. Dat is niet 1-op-1 met echt, maar laat je wel reageren op standen van het vliegtuig. Ik kan nu weer verder leren met rollen, hoveren etc.

Maar je had het over een Easystar, ik heb deze nog niet zien vliegen maar volgens mij is deze wel te snel voor indoor. Wil je indoor of outdoor vliegen?

wijnspreken hier wel over indoor, of heb ik het mis . De easy star is wel bedoelt voor buiten, vlieg wel alleen maar binnen? gisteren de ultimate van Hobby inn ingevlogen , en deze vliegt een stuk gemakkelijker of een schoky ( is wel zonder borsteloze motor) vliegt veel, veel trager en is beweeglijk genoeg om de gekste figuren te doen :roll:

nene ik weet dat de EZ voor buiten is :wink:
het is gewoon wat is het makkelijks voor te leren vliegen?
indoor vliegen intereseert mij ook heel veel daarom dat ik moet kiezen.

Greetz

Mijn persoonlijke ervaring:

De SlowStick vliegt heel makkelijk, onderandere omdat hij zo slow is. De EZ vond ik zelf minder fijn vliegen, ik vond het moeilijker om hem te herstellen bij een stuurfoutje of een windvlaag ofzo. MAAR!!!!!! Dit zijn mijn ervaringen. Ik heb HEEEEL VEEL MEER goeie ervarinen over de EZ gehoord duss......
(EZ fans niet slaan en schoppen :D )

Ik denk wel dat je buiten eerder uitgekeken zal zijn op de SlowStick dan de ES. Hoewel je met de SlowStick ook wel (matige) loopjes kan maken

groeten

Rode

Back