Ikke op TV ?

Hoi allemaal,

Voorbije zondag zijn de mensen van de Belgische televisie (VRT één) bij ons geweest op het modelvliegveld om mij een ganse dag te volgen tijdens de "Protech elektro wedstrijd" !

Het programma werd opgenomen voor het zomerprogramma "1000 Zonnen & Garnalen" en had als thema "De eeuwige 2de". Protech had mij daarvoor gekozen aangezien ik de laatste jaren bij bijna alle wedstrijden 2de of 3de was, maar nooit 1ste. Met dat thema vertrekken ze om eigenlijk te gaan voor de winst.

Tot mijn spijt, ben ik, vanwege omstandigheden en problemen met de batterijen, slechts 4de geworden. Nu soit, al bij al hebben we allemaal een mooie prijs gewonnen.

Nu weet ik sinds daarnet dat men het programma normaal gezien gaat uitzenden deze vrijdag, 16 juni, omstreeks 19u40 (na het journaal) op één ! Ik denk dat deze post zowiezo ook in NL te krijgen is ?

Hopelijk wordt het een mooie reportage...

P.S. Moest iemand de mogelijkheid hebben om het digitaal op te nemen, graag dan!

Groetjes,

Davy

Dag Dave :D

Congratz man, ik kijk zeker naar de reportage.
Alvast proficiat met je 4de prijs, is echt heel goed

vr groeten

Kurt 8)

mrbean

ik zal ook kijken naar de uitzending van de modelbouw
tzal toch beter zijn dan de voetbal.......
gelukkig bij de modelbouw dat ze daar geen strafschoppen moeten nemen....... :) :oops:

groeten
steffe

Hey allemaal,

4de is zeker niet slecht. Maar als het van die 1,5 cm had afgehangen was ik alsnog 2de geworden. En daar ging het programma over, "de eeuwige 2de"... En in het interview heb ik ook regelmatig moeten zeggen dat ik zeker eens 1ste wou worden...

Maar goed, 1,5 cm komt regelmatig wel eens van pas hé ! :-)

groetjes,

Davy

Komt dat alleen in Belgie of ook in Nederland op TV?

Lijkt mij wel leuk maar ik heb er nog nooit van gehoord dus misschien is het enkel in Belgie

De VRT 1 (en 2 toch?) zijn volgens mij via elke kabelmaatschappij te ontvangen.

Staat al op de kalender genoteerd.........................

nog 12 minuten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nog 10 minuten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nog 5 minuten
iedereen TV inschakelen.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Een erg leuke reportage zeg, beter dan die vage film Sunflyers laatst op Canvas.

Zoals beloofd heb ik het even opgenomen voor degene die het gemist hebben of het niet kunnen ontvangen. Als er interesse is voor de reportage op dvd formaat en 16:9 dan hoor ik het wel. MrBean mag sowieso even contact opnemen natuurlijk, dan zorg ik dat hij de uitzending in bezit krijgt ;)

Klik hier voor de reportage "De aanhouder wint"....

Ik heb het ook even bekeken, wat een erg leuk filmpje zeg! Ook een ontzettend leuk onderwerp. Deze reportage laat zien dat je heel erg veel plezier hebt in het vliegen, en wat dat betrefd heb je de Nr. 1 plaats al lang gehaald!

Robert

Oke ik heb de reportage even omgezet naar dvd, omdat hij niet zo lang is kan ik hem voor iedereen beschikbaar stellen. Let op!! de download blijft 14 dagen beschikbaar. Op de pc kan je de bestanden afspelen met je favoriete dvd player. Ook kan je de AUDIO_TS en VIDEO_TS map rechtstreeks op dvd branden waarna deze via je dvd speler op de tv is te bekijken.

Download hier de DVD bestanden 16:9 van "De aanhouder wint"......(73 MB)

@MrBean
Mocht je toch nog graag de hele uitzending van 1000 zonnen en garnalen in bezit krijgen moet je maar even contact opnemen. Deze zal ongetwijfelt te groot worden om als download beschikbaar te stellen.

Back