IL2 sturmovik forgotten battles

• Topicstarter Topicstarter _monster_beetle
  • Startdatum Startdatum
M

_monster_beetle

Guest
Hoi,
Ik kwam vandaag dit spel tegen, en vroeg me af of dit een goede sim is. Ben beniuwd, want dan koop ik hem

Staat als bijzonder goede sim bekend. Al wel een paar jaartjes oud, maar dat scheelt weer allerlei benodigde dure hardware...

il 2 sturmovik staat volgens mij bekent als beste schiet vlieg spel , maar persoonlijk vind ik hem niet zo leuk...... heb hem + de uitbreidingen.

Ik kwam nu een nieuwere tegen, pacific fighters. Dit is een soort van opvolger van IL2. Iemand hier ervaring mee?

Pacific Fighters speelt zich meer af boven zee en de kust. Hier vlieg van en op vliegdekschepen met de daarvoor bedoelde engelse, amerikaanse en japanse vliegtuigen.

Forgotten Battles speelst zich meer af boven land met vliegtuigen van Duitsland, Amerika, Engeland, Rusland en nog een paar.

Ik heb beide gespeeld en moet zeggen dat Forgotten Battles mij meer aanspreekt. Meer afwisseling en verschillende missies. Ook heb je hier meer verschillende vliegtuigen tot je beschikking.

De twee spellen zijn verder natuurgetrouw en realistisch. Je leert hier echt vliegen (je kan het makkelijker maken in het begin) zoals de vliegtuigen als het goed is hebben gevlogen. Elk toestel heeft haar eigenschappen en nukken en geen is dus gelijk aan elkaar. Het ontsnappen uit een spin is net zo moeilijk als vroeger, bijna onmogelijk. Het in een spin geraken, is te makkelijk voor woorden als je verkeerd vliegt.

En verder een bijzondere bron van gegevens als je nog ooit schaal wil gaan bouwen. De bouwers van dit pakket hebben namelijk alle bronnen geraadpleegd om een zo natuurgetrouw mogelijk sim te bouwen. Zo zijn ze bijvoorbeeld ook in Lelystad geweest voor onderzoek.

Ik heb alle drie Sturmoviks hier liggen....
Interresse? Dan graag PB,

Peter

Zeg nou zelf wie download er nou niet?
Als je iets download zit er meestal een crack op die werkt.
Maar bij battlefield 2 werkt hij niet:P
Dat is een echt spel wat je alleen op internet kan spelen met de orginele code!

Maar ik download gewoon alles wat ik nodig heb en is het er niet dan vraag ik het aan vrienden hebben die het niet dan koop ik het.
Dan heb je ook wel vast eens gehoord dat er veel spyware en virussen in zitten?
Nou ik heb er maar 1 gehad en hij was nog niet eens klaar met downloaden en de virus scanner had hem al te pakken.
En ben je er niet zeker van laat je hem die map scannen he.

maar bijv van die min programma's heb je een kabel nodig om met je zender te spelen.
Nou dat is ook simpel scema op vragen met je grote vriend google en je maakt hem.

Weet niet of ik dat wel mag zeggen allemaal maar is dta niet hoor ik het wel!

Erik

Pjotrrr,

ik heb de disks ontvangen en 't draait allemaal prima!

Wel een stuk lastiger vliegen dan Microsoft variant (alweer een oude, ik weet de naam ook niet meer...).Valt me wel op dat de ME109 en FW190 erg snel stallen als je lekker de bocht door wilt raggen :? De russische vliegtuigen hebben hier totaal geen last van. Je moet ook continu blijven trimmen, en als je eenmaal in een spin raakt kom je er bijna niet meer uit. Wel leuk opgzet.

Back