Impact M2 Stelschroeven - snelle vraag

Ik ben nieuw hier. Als klein kind rondgereest met een Impact .10 heb ik nu voor de lol een Impact M2 via MP gekocht. Pretentieloos en voor de old-time-sake-of-it.

Weet iemand waar ik iets kan vinden hierover zoals een manual?

Maar belangrijkste vraag: er zitten drie stelschroeven op het motortje. Welke doet wat? Hij wil niet echt blijven lopen en ik heb geen idee waar ik aan het draaien ben.

Geef me een Kever of T2 busje en ik kan je alles wijsmaken, maar ik loop nu een beetje te gokken.

Dankje,

Hans.

Brandstof auto's - Modelbouwforum.nl

De bovenste paar topics zijn bovenaan vastgezet en bevat vele info, ook dat wat jij zoekt.

Betreffende een manual vrees ik het ergste. Je kunt die van de 835 mogelijk wel online vinden welke qua bouw er veel op lijkt, moet je even op de Serpent site kijken of anders hun een mail sturen..

EDIT:

Denk dat ik het gevonden heb...

carburateur.gif

Bevestigd vermoeden. Morgen lekker stellen :-)

Mocht je problemen hebben..... Het gaat overigens om een oud beestje welke mogelijk een tijdje heeft stilgestaan. Hou er rekening mee dat na die tijd de werking van de gloeiplug aangetast kan zijn dus heeft het zin om er een verse bij te hebben.

Dank voor de tip, pluggies zorg ik altijd wel voor. Starten lopen doet ie wel, nou nog stellen. Zo aan de gang.

Back