Moeilijk te zeggen. Wat doet een Alfabeet in Betabeet, dus geen wiskundig wonder...
Nou ja zaken man... pfoe... je verkoopt geen emmers en bezemstelen... daar word je rijk van...
In mijn eerste concept had ik een geweldige mooie Turnigy 400Kv geprikt. Ja ook via eCalc verzonnen en getest.
Een het ging als een hotliner op 6S. Als een Sebart Avanti met een bikkel van een autoriteit
loodrecht omhoog richting orbit... volgens de berekeningen zat er ook bijna 50 minuten vliegduur in, uitgemolken
daarna een zenderfout... over en uit.
Een wederopbouw verzonnen en daarna nog een tweede handsje om het weer tot een project te doen worden...
en 3x stuks 4S 4000 accu's, vanuit een dom foamie-meuk avontuur. Goede accu's laat je niet versloffen tot niets.
En dacht wat nu te verzinnen aan aandrijving...
Met de kennis van de F5B aandrijvingen... Werd geen hacker... maar een HET-RC motor, en later
er een Hyperion met 1900kv er op. Op een gearbox... bij mij zonder zo een ding eigenlijk geen leven mogelijk op Mars.
Maar met die online software kom ik een heel end. En met wat slimmigheden en instellingen kan ik het vermogen
van een schaalschip scherp doorgerekend krijgen...
En dat onderzoek is erg leuk... het is de weg er naar toe, waar de uitdaging in zit

Groet Bas