In de buurt van Heerhugowaard/ Langedijk

• Topicstarter Topicstarter mac-06
  • Startdatum Startdatum
M

mac-06

Guest
Goeden dag,

Ik woon in Langedijk en wil misschien een RC-heli aanschaffen.
Is er in de omgeving Heerhugowaard/ Langedijk een vliegclub of iets dergelijks waar meerdere mensen met een heli vliegen??

Sander

Oke,

Site even bekeken, ziet er goed uit.
Misschien heb ik niet goed gelezen maar ik zie nergens contact mogelijkheden locatie, vliegavonden etc.

Kan jij mij wat meer info geven.

Oke,

Site even bekeken, ziet er goed uit.
Misschien heb ik niet goed gelezen maar ik zie nergens contact mogelijkheden locatie, vliegavonden etc.

Kan jij mij wat meer info geven.

E-mail adressen van het bestuur staan op de voorpagina, via de knop "lid worden" kom je op een contact formulier.

Vliegen kan en mag 7 dagen per week, maar de meesten zullen er alleen in het weekend zijn ivm hun werk.

-mail adressen van het bestuur staan op de voorpagina, via de knop "lid worden" kom je op een contact formulier.

Vliegen kan en mag 7 dagen per week, maar de meesten zullen er alleen in het weekend zijn ivm hun werk.

Dank je wel, ik heb je berichtje ontvangen. Ik ga van de week op vakantie, als ik terug ben hoop ik te weten of ik ga vliegen, in dat geval neem ik even contact op.

Vanmiddag even wezen kijken op het nieuwe veld van E.V.A. Mooie locatie en een gezellige groep mensen.

Nu maar hopen dat mijn eerste heli snel binnen komt!!!

locatie clubhuis

hallo,

Ik zat even op de site te kijken van de desbetreffende club.
Maar ik zag alleen een datum en een locatie voor het binnen vliegen.

Maar ik kon geen locatie vinden van een clubhuis oid.
Kan iemand mij daar meer over vertellen?

Groetjes

Back