IN DE ETALAGE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het waren mooie tijden..met je neus tegen de etalageruit van de modelbouwwinkel en je vergapen aan al dat moois wat bij die schamele 1 gulden zakgeld per week ( of was het per maand) echt niet binnen bereik lag.

Nu weet ik niet of je huidige zakgeld meer dan dat is maar ik ga vast de etalage inrichten. Nee..de winkel gaat nu nog niet open. Op 16 september a.s. hoop ik 78 jaar jong te worden en dat is voldoende reden voor een mooie uitverkoop. Niet alles zal in 1 keer weg gaan, het zal ongetwijfeld een jaar of zo in beslag nemen en..er gaat nog heel wat bij komen aan Zuiger- en E motor primaire VV klassen kisten bij leven en welzijn. Maar het is de hoogste om de hangaar wat kaler te gaan maken en wat is er nu mooier dan dat ik mijn kisten waar ik echt geen tijd voor heb..zal hebben om ze allemaal zelf te vliegen toch in gebruik te zien.


We beginnen met het vullen van de etalage..zeg maar etalages want het past niet achter 1 raam en zo zoetjes aan zal duidelijk worden wat weg gaat ( het merendeel) en wat nog ff mag blijven.


Zuigerkisten:

1. Originele 1951 Hekking met een 2,5 cc Webra diesel. San 1600 mm. Sturing op richting en DT:

IMG_20200630_170548.jpg





2. Dream Weaver met een 2,5 cc OliverTiger, span 1480 mm. Sturing op richting en DT:
IMG_20211228_124527.jpg




3. GeFi 21 met een KMD race diesel. Span 1600 mm. Sturing op richting, VIT, AR en DT:
IMG_20220508_110845.jpg




4. Django met een 2,5 cc Super Tigre diesel. Sapan 1500 mm. Sturing op richting AR en DT:

IMG_20220613_100637.jpg




5. Meshack met een 2,5 cc Super Tigre Glow. Span 1550 mm. Sturing op richting, Vit, AR, DT.

20221209_094221.jpg




6. GeFi 22 met een 2,5 cc Rossie. Span 1800 mm. Sturing op richting, VIT, BUNT, AR en DT:

20230217_132600.jpg




7. Night Train met een 2,5 cc Super Tigre G15. Span 1600 mm. Sturing op richting, VIT, AR en DT:

20240531_134052.jpg




8. Albatros 66 met een 2,5 cc Suoper Tigre, originele kist uit 1966. Span 1550 mm. Sturing op richting, VIT, AR en DT:

20230718_191807.jpg





9. Ponjaard met een 2,5 cc Oliver Tiger diesel. Span 1500 mm. Sturing op richting, AR en DT:

20240311_115903.jpg




10. Stratos LH-10 met een 2,5 cc Rossie. Span 1700 mm. Originele DDR kist van 1975. Span 1700 mm. Sturing op richting, VIT, AR en DT:

20241124_121806.jpg




Zo..dat is het fff voor nu..er komen nog 3 of 4 etalages vol met van alles en nog wat van minder dan een halve meter tot 5,5 meter en alles er tussenin.
 
Ach..1 etalage is niet genoeg..we doen er nog 1 maar dan is het voorlopig afgelopen..komende 2 weken druk met de TAMS..en dan 3 weken verzwaarde hechtenis..mogelijk dat ik dan vanuit dat zwaar bewaakt kamp nog een berichtje naar buiten kan smokkelen..



11. Dixielander gebouwd uit een originele bouwdoos met een 2,5 cc PAW. Span een tikkie vergroot 1350 mm. Sturing op richting en DT:

20241005_152248.jpg




12. Korla Plankton met een 2,5 cc Rossi. WK kist van 1975. Span 1700 mm. Sturing op richting, VIT, AR en DT:


20241208_130940.jpg




13. Komet met een 2,5 cc ED Racer. Span 1800 mm. Sturing op richting en DT. WK kist van 1951:

Komet geel.jpg




Elektro kisten

14. Plurabelle van 1975 met een rappe E- Motor. Span 2000 mm. Sturing op richting, VIT en DT:

IMG_20220418_162300.jpg




15. Dream Weaver met een zeer snelle E motor. Span 1450 mm. Sturing op richting, AR en DT:

20240320_163711.jpg




16. Classy Gassie, kan wel een half uur rondkachelen. Sturing op Richting, motor en hoogteroer:

011.jpg





17. Aquita, originele A2 uit 1962. Span 2000 mm. Sturing op richting, motor en DT:

IMG_20220621_174248.jpg




18. Taltos. Span 3300 mm. Sturing op richting, hoogte, motor en remkleppen:

IMG_1527.JPG




19. Zeer mooie Amigo..plaatjes volgen.


20. Hols der Teufel. Span 5500 mm. Sturing op rol, richting, hoogte en motor. Geschikt voor elastiekstart en slepen.

IMG_20220525_140127.jpg





Pff wel een beetje moe geworden van al die kisten naar buiten slepen en opbouwen. Over een paar weken gaan we verder..nog iets van 2 etalages te gaan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top