In de groep gooien en to the point (tekening Savage)

dag gasten ... hier komt nu een's een limburger over de streep :)

mijn naam is piet en kom uit de leuke limburg met name Bree. Ik heb een 18tal jaar geleden een serpent gehad en wat electro's voor de hobby en de fun (en natuurlijk ook voor mijn pa zijn hobby & fun) maar nadat het rc-clubje hier stopte zijn wij er ook mee gestopt.
Nu ik zelf (denk ik) volwassen ben en bij mijne oude rommel van vroeger ben uitgekomen begon het toch weer te kriebelen.

Zo heb ik een tijdje terug een nette HPI Savage XL op de kop kunnen tikken en wil ik daarmee gaan beginnen. Wel wat onderhoud op gepleegd hier en daar een lagertje enzo maar dat is het dan zowat.
Maar wat de vraag nu eigenlijk is, kan er iemand mij de installatie tekeningen van een Savage doorsturen per mail of worden die niet meer meegeleverd bij een nieuwe aankoop. Ik heb nu de differentiel enzo uit elkaar liggen en ik weet wel hoe het terug in elkaar moet, maar het zou toch gemakkelijk zijn met wat tekeningen, daar staan dan misschien ook de maten op van de lagers en schroefjes ;).

Aan diegene die me kunnen helpen alvast bedankt, aan de andere ook bedankt :cool:.

Zelf ga ik ook proberen andere te kunnen bijstaan met mijne raad, daar die misschien wel niet altijd even goed gaat zijn maar dat zien en horen we dan wel.

Greetingzz

Lol, stoemme limburgers.

Ben zelf van Beringen/Limburg/Belgie, maar om 1/8 nitro te rijden vertoef ik nogal eens bij onze Noorderburen :cool:.

yup idd t'is weer enne van de limburg ... dan heb je google en dan kom je nog niet op de site die je zoekt :p ...

dan maar op het forum vragen en voila daar komt alles naar boven ... (t'is echt windstil :p)

thx mannen :rolleyes:

to stewie,

waar ga jij dan rijden bij de noorderburen? ... ik zag dat er in houthalen ook een rc-club is voor zowel on- als off road.

Ik ga rijden in Helmond (1h10 minuten rijden).
Soms al eens naar Purmerend (2.5 uur rijden) of nitromaniacs in Duitsland (ook een 1.5 uur rijden).
En dan nog af en toe een race in de truggy cup (met goede resultaten :)).

In Houthalen ken ik alleen HRT, dat is een onroad club en daar heb ik vorig jaar onroad geprobeerd, maar dat is totaal niet mijn ding.

Back